امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47688 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امین رضایی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

دستبند سلامت مانند یک زنگ یادآوری برای همه افراد عمل می کند / دکاموند پلاست ، تنها طراح و سازنده دستبند سلامت در خاورمیانه است

خبرایران: تولید کننده قطعات صنعتی گفت : دکاموند پلاست ، تنها طراح و سازنده دستبند سلامت در خاورمیانه است و این دستبند همانند یک زنگ یادآوری برای همه افراد عمل می کند.
دستبند سلامت مانند یک زنگ یادآوری برای همه افراد عمل می کند / دکاموند پلاست ، تنها طراح و سازنده دستبند سلامت در خاورمیانه است
امین رضایی تولید کننده قطعات صنعتی در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت دکاموند پلاست ، تنها طراح و سازنده دستبند سلامت در خاورمیانه است.
وی تصریح کرد : دستبند سلامت همانند یک زنگ یاداوری برای همه افراد عمل می کند تا با اسپری کردن محلول ضدعفونی از پخش آلودگی توسط دستهای آلوده ما جلوگیری کند.
این تولید کننده بازداشت : دستبند سلامت قابل نصب و استفاده در مچ دست ، بند کیف ،  داخل خودرو( فرمون، دنده، دستگیره) ، آسانسور ،  انواع دستگیره درب( منزل، سرویس بهداشتی، محل کار) با حجم مخزن35cc بوده و  بسیار سبک و راحت است.
 

وی تاکید کرد:  شرکت ما درتهران قرار دارد در این وضعیت پیش آمده کرونا همراه دوستان اتاق فکری راه اندازی کردیم و درنهایت پک جدید مخزن ضدعفونی کننده همراه ارائه شد تا مردم بتوانند در برابر بیماری کرونا از مواد ضد عفونی کننده راحتر استفاده کنند.

رضایی با اشاره به اینکه از 10 روز دیگر مخزن ضدعفونی کننده همراه درسراسر کشور توزیع می شود ، عنوان داشت: این محصول معادل ایرانی مشابه ندارد و در خاورمیانه نیز نمونه ای ندارد. ما خوشبختانه با اربیل عراق، قطر ،امارات ، ارمنستان و ... گفتگوهای خوبی برای صادرات این محصول داشتیم و با کمک دوستان امیدواریم بتوانیم این محصول را به سراسر دنیا ارسال کنیم.  ضمن اینکه ما به صورت رایگان به تمام نقاط کشورنیز این محصول را ارسال می کنیم.

وی ادامه داد: مواد اولیه مخزن ضدعفونی کننده همراه با بهترین کیفیت صد در صد از مواد اولیه داخلی ودربرابرگرما مقاومت بالایی دارد ومثلا اگر روی فرمان اتومبیل وصل شود در برابر گرمای داخل ماشین  مقاوم باشد.ضمن اینکه مخزن ضدعفونی کننده همراه از سازمان استاندارد کل کشورموفق به اخذا مجوزشده است .

رضایی درپایان سخنان خود گفت: امیدوارم انشالله هرچه روزدتر شرایط کرونا درکشور ما از بین برود و مانند گذشته مردم بتوانند به راحتی طردد داشته باشند ومحدودیت ها نیز از بین برود.

پیشگیری از کرونا
ثبت سفارش : دایرکت Dekamondplst
کسب اطلاعات :
09225204258  👉 واتساپ
02146800487 ☎ پشتیبانی
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب