امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47706 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تسریع شناسایی و رفع فوریت های شهری منطقه 19 با تمرکز در محلات

خبرایران : طرح محله گرایی سامانه 137 از ابتدای تیرماه در نواحی منطقه 19 آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.
تسریع شناسایی و رفع فوریت های شهری منطقه 19 با تمرکز در محلات
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا صادقی بخش رئیس اداره بازرسی منطقه با اعلام این خبر گفت:  نهادینه ساختن شعار شهروند محوری و محله گرایی، تمرین مشارکت بین عوامل نواحی برای آمادگی در مواقع بحرانی و در نهایت ایجاد حس مشارکت در بین شهروندان برای حفاظت و پاکیزه نگهداشتن شهراز مهمترین اهداف این طرح در محلات است.
او ادامه داد: در این طرح کارشناسان سامانه 137 منطقه طی بازدید میدانی وضعیت روکش و لکه گیری آسفالت، جدول بندی، ساماندهی صنایع مزاحم و جانوران موذی، نظافت و رفت و روب شهری، زیباسازی نماهای شهری، مزاحمت های ساختمانی، فوریت های عمرانی، رفع سد معبر، جمع آوری خودروهای اسقاطی، متکدیان و زباله دزدی و فعالیت های فضای سبز را در محلات منطقه بررسی می کنند.
ضمن اینکه درصورت مشاهده نواقص، موارد را به عوامل نواحی اعلام کرده تا قبل از ثبت پیام از سوی شهروندان در سامانه، آن ها را رفع کنند.
صادقی بخش بیان کرد: با تمام توان سعی خواهیم کرد درخواست های شهروندان را پاسخ داده و با بسیج نیروها و امکانات موجود مسائل شهری را رفع کنیم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب