امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47710 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام برنامه هاي هفته سوم «مدرسه تابستانی تهران»؛

نوجوان علاقه مند به نویسندگی و انیمیشن بشتابید

خبرایران : هفته سوم مدرسه تابستانی تهران صبح پنجشنبه نوزدهم تیرماه با تدریس حبیب احمدزاده نویسنده دفاع مقدس و صاحب آثار موفقی مانند فیلمنامه تحسین شده «اتوبوس شب» آغاز می‌شود.
نوجوان علاقه مند به نویسندگی و انیمیشن بشتابید
هفته سوم مدرسه تابستانی تهران صبح پنجشنبه نوزدهم تیرماه با تدریس حبیب احمدزاده نویسنده دفاع مقدس و صاحب آثار موفقی مانند فیلمنامه تحسین شده «اتوبوس شب» آغاز می‌شود.
در مدرسه تابستانی تهران، روزهای پنجشنبه به دو موضوع مهارت‌های شهروندی و موفقیت پرداخته می شود. 
در زنگ مهارت‌های شهروندی برخی از مفاهیم پایه ای مربوط به حمل و نقل، پسماند، محیط زیست و تکالیف حقوق شهروندی آموزش داده می شود. 
در زنگ حقوق شهروندی مدرسه تابستانی تهران نیز آیه حمداوی بلاگر حوزه محیط زیست، زندگی بدون پسماند را به مخاطبان آموزش خواهد داد.
همچنین، از روز شنبه آینده کلاس های آموزش دوره‌های طنز و انیمیشن با تدریس ناصر فیض و فرهاد حسن‌زاده و انیمیشن با حضور بهرام عظیمی و مهدی خرمیان برگزار می شود. 
ویدئوهای مدرسه‌ی تابستانی تهران به‌طور رایگان در آدرس www.tabestani99.com و همچنین شناسه‌ی @tabestani99 در پتلفرم‌هایی چون آپارات، اینستاگرام و... در دسترس عموم قرار دارد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب