امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47732 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رسول کشت پور اعلام کرد؛

مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند منطقه 2 آماده افتتاح شد

خبرایران: مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند منطقه 2 در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ، ایده و کسب و کارهای نوآورانه و گروه‌های استارتاپی فعال در حوزه مدیریت شهری و شهر هوشمند راه اندازی می شود.
مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند منطقه 2 آماده افتتاح شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، رسول کشت پور،شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت : مدیریت منطقه 2 با اعتقاد بر ضرورت  بهره مندی از اقدامات خلاقانه و تکنولوژی های نوین و فناورانه  در بهبود خدمات شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان  احداث مرکز نوآوری و فناورانه را در دستور کار قرار داد.
 وی حمایت از توسعه و شکل‌گیری و حیات کسب‌ و کارهای دانش پایه و نوآورانه درحوزه مدیریت شهری و شهر هوشمند  را از اهداف احداث این مرکز برشمردو گفت: در این مرکز فرصت  شناسایی و جهت‌دهی استعدادها و تشکیل تیم‌های تخصصی برای توسعه کسب و کارهای نوپا متناسب با حوزه خدمات شهری ، محیط زیست و ترافیک فراهم می شود.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری به عنوان حمایت کننده از کسب و کارهای نوآورانه  در تلاش است زنجیره این نوع کسب و کارها را تکمیل کند ، افزود: این مرکز نوآورانه  با هدف فراهم‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز کارآفرینان و تیم  های استارتاپی  طراحی شده است و کسب و کارها و ایده های خلاقانه در مسیر شتابدهی، سرمایه گذاری و تجاری سازی قرار می گیرندو ارتباط بین سرمایه گذاران ریسک پذیر را با کار آفرینان و صاحبان اپلیکیشن ها ایجاد می کند.
کشت پور مخاطبان این مرکز را نوجوانان،جوانان و علاقمند در حوزه فناوری برشمرد و افزود:  هدایت ایده ها و خلاقیت ها در مسیر صحیح با ایجاد  فرصت شغلی  برای جوانان  و همچنین  اقتصاد پویا در شهررا می توان از دستاوردهای  آتی این مرکز برشمرد.
شهردار منطقه2  تاکید کرد: تلاش ما این است که با حمایت‌های معنوی ارائه شده، این دسته از استارتاپ‌ها را به مرحله‌ای برسانیم که خدمات شهرداری بدون هزینه‌های گزاف در اختیار شهروندان قرار گیرد. 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب