امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47762 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با موج دوم شیوع کرونا در حال انجام است؛

انجام دومین مرحله غربالگری کارکنان شهرداری منطقه ۱۵

خبرایران: دومین مرحله طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری منطقه 15 همزمان با شیوع مجدد کرونا با همکاری شرکت شهر سالم آغاز شد.
انجام دومین مرحله غربالگری کارکنان شهرداری منطقه ۱۵

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مرتضی اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح غربالگری سلامت به منظور اطمینان و مراقبت از سلامت کارکنان، جلوگیری از بیمارشدن و قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده اجرا می شود.

او با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح در فروردین سال جاری اجرا شد، افزود: در مرحله دوم نیز همچون مرحله نخست کلیه پرسنل منطقه اعم از کارمند، کارگری، رانندگان موتوری و کارکنان شهربان براساس جدول زمانبندی تعیین شده غربالگری می شوند.

اصغری اضافه کرد: مرحله دوم طرح از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده است که تاکنون 408 پرسنل غربالگری سلامت شده اند و براساس نظر پزشک نیز از 158 نفر تست PSRگرفته شد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اشاره به اینکه اجرای این طرح در چهار مرحله و بر اساس رویه های تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت و شرکت شهر سالم  اجرا می شود، افزود: مرحله نخست شامل سنجش تب و تست اکسیژن خون و مرحله دوم نیز معاینه توسط پزشک و دریافت شرح بالینی که در صورت مشکوک بودن ارجاع توسط پزشک مستقر برای آزمایش خون  است.

او ادامه داد:  در صورت اعلام شرکت شهر سالم، کارکنان مشکوک به کووید 19 به منظور ادامه مسیر غربالگری  و انجام اسکن ریه و سایر مراحل تشخیص به کلینیک شهرداری منطقه 5 معرفی  می شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب