امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47786 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در منطقه 16 اعلام شد

خبرایران: مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 از برگزاری ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب خبر داد.
ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در منطقه 16 اعلام شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن، علی اصغر خسروی برنامه های هفته عفاف و حجاب مراکز فرهنگی هنری منطقه 16 را با هدف بزرگداشت این هفته و ترویج سبک زندگی عفیفانه اعلام کرد.

وی ضمن اشاره به خانواده محور بودن برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این منطقه گفت: از مهمترین پیامد‌های حجاب ایجاد نشاط و آرامش در خانواده است و برای همین حجاب جزء مترقی‌ترین قوانین انقلاب اسلامی و فطرت انسانی است و مراکز فرهنگی هنری در این هفته می توانند با اجرای برنامه های خاص به این موضوع بپردازند.

رییس فرهنگسرای بهمن به مجازی اجرا شدن برنامه های این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از ابتلاء به این ویروس، برنامه های هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی تولید و در فضاهای مجازی منتشر خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع عفاف و حجاب از سوی خانواده ها و مردان و زنان در جامعه، تصریح کرد: که هرگونه سهل انگاری در این حوزه، بی احترامی به ارزش های اسلامی، آرمان های انقلاب و خون شهیدان است.

علی اصغر خسروی افزود: ساخت و تولید فتوکلیپ "گوهر ناب" با معرفی کتابهایی با موضوع عفاف حجاب، تهیه اینفوگرافی در خصوص تاریخچه حجاب در ایران از دوره باستان تا امروز، تولید کلیپ های یک دقیقه ای با موضوعات رابطه عفاف و حجاب با بهداشت و سلامت روان، حجاب، شادی و نشاط اجتماعی، تاثیر حجاب در امنیت روانی جامعه و حجاب و حریم خانواده، برنامه "حریم آسمانی" با موضوع تولید کلیپ از خاطرات بانوانی که مسلمان شده اند، معرفی عفاف و حجاب در قومیت های ایرانی و ساخت فتوکلیپ از احادیث ارزنده با موضوع عفاف و حجاب از برنامه های این هفته است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه به پویش مجازی "حجاب من" اشاره کرد و گفت: این پویش وی‍‍‍‍ژه دختران 9 ساله (حجاب اولی ها) اختصاص دارد که بعد از ارسال تصاویر از حجاب کامل خود در صفحه اینستای منطقه به نشانی farhangsara.bahman16@، تصاویر برگزیده چاپ و در قالب نمایشگاه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 ترویج بدحجابی در جوامع اسلامی از جمله ایران را از حربه های جنگ نرم دشمنان ذکر کرد و اظهار داشت: مسابقه "حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما" از دیگر برنامه‌های این هفته است که در قالب اشعار و متون کوتاه در فضای مجازی ویژه علاقه مندان برگزار می شود و همچنین ضبط اجرای نمایش کوتاه با عنوان "عفت و غیرت" با اجرای گروه حنانه از دیگر برنامه های این هفته است که در حال ضبط  است و در فضاهای مجازی منتشر خواهد شد.

همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی با عناوین "در صدف حجاب" و "رایحه نجابت" با موضوع آموزش دوخت چادر و مقنعه نیز به صورت مجازی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

علاقه مندان جهت استفاده از برنامه ها و کسب اطلاعات بیشتر می  توانند با تلفن55058893 تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب