امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47829 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فلاحی در گفت و گو با «سلام صبح بخیر»:

دولت بدهی خود را به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت کند

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان بدهکار است و باید آن را پرداخت کند.
دولت بدهی خود را به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت کند
به گزارش خبرایران از شبکه رادیویی ایران ، احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران اظهار کرد: صندوق ذخیره  فرهنگیان، متاسفانه در سال های قبل بسیار خبرساز شده و البته بی تدبیری هم صورت گرفته است.
او بیان کرد: دغدغه کمیسیون آموزش تنها صندوق فرهنگیان نیست و هدف آن تقویت شان نظارتی است زیرا باید قانون های مانده را بررسی کنیم.
سخنگوی کمیسیون آموزش ادامه داد:  در همین مدت کم، جلوی بسیاری از تخلفات را گرفتیم، دولت به این صندوق بدهکار است و باید پرداخت کند، همچنین تاکید می کنم که مجددا تحقیق و تفحصی جدید صورت می گیرد زیرا حوزه هایی جا مانده‌اند.
سخنگوی کمیسیون آموزش تصریح کرد: مسیر این تحقیق و تفحص علنی می‌شود و حوزه‌هایی همچون قوه قضائیه هم وارد کار می‌شوند تا تخلفات کاهش پیدا کند.
فلاحی با اشاره به برگزاری کنکور در شرایط کرونایی، یادآور شد: مردم برای برپایی  کنکور نظر واحدی ندارند، تصممیات ما هم اابته  فایده ندارد و قرار شد کمیسیون در این حوزه ورود نکند.
 
او گفت: وزارت علوم اصرار به برگزاری کنکور دارد و ما می بینیم که کشورهای دیگر به دلیل وجود کرونا در فضاهای باز برگزار کردند، فراموش نکنیم که رعایت و مدارا با حال مردم در این شرایط کرونایی لازم است.
«سلام صبح بخیر» با گویندگی سعید توکلی و تهیه کنندگی آرمان ستوده از رادیو ایران پخش می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب