امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47875 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توسعه  و باز پیرایی فضای سبز بدنه بزرگراه جلال آل احمد

خبرایران : به منظور ساماندهی محیطهای شهری، تلطیف هوا و کاهش آلودگیهای صوتی و زیست محیطی، فضای سبز بزرگراه جلال آل احمد توسعه و بازپیرایی شد.
توسعه  و باز پیرایی فضای سبز بدنه بزرگراه جلال آل احمد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، علی اکبر کریمی پور ، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب اظهار داشت : با توجه به تاثیرگذاری توسعه فضای سبز بدنه بزرگراه ها در تلطیف هوا و همچنین زیبایی منظر شهری، بازپیرایی و توسعه  فضای سبز بدنه بزرگراه جلال آل احمد اجرا شد
وی  افزود: در این عملیات بیش از 900 اصله درختچه یاس هلندی و برگ بو در بدنه بزرگراه جلال آل احمد حدفاصل پل گیشا تا بزرگراه یادگار امام (ره) کاشته شد.
 به گفته معاون شهردار منطقه 2با ایجاد پوشش گیاهی جدید و مناسب در حاشیه این بزرگراه ، علاوه بر زیبایی های بصری به دلیل خاصیت گیاهان، آلودگی زیست محیطی تعدیل و بهبود می یابد.
کریمی پور در ادامه  به باز پیرایی فضای سبز معابر اصلی منطقه اشاره کرد وگفت: دراین طرح، با کاشت بیش از هزار اصله درختچه، فضای سبز خیابان سرو بازپیرایی شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب