امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47894 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ؛

غربالگری کارکنان شهرداری منطقه 5 انجام شد

خبرایران: معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 5 گفت : برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ، مرحله دوم طرح غربالگری و پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه 5 ، اجرا شد.
غربالگری کارکنان شهرداری منطقه 5 انجام شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه5 ، فاطمه سادات حمیدیان افزود : در این طرح که با هماهنگی معاونت توسعه منابع انسانی و همکاری شرکت شهر سالم، با زمان بندی منظم از 21 تیر ماه آغاز شده است ، بیش از 700 نفر ازکارکنان در ساختمان ستادی و نواحی معاینه و غربالگری شده اند.
به گفته معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 5 ، تیم غربالگری که متشکل از پزشک ، پرستار و تکنسین آزمایشگاه است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابتدا کارکنان را معاینه ( تب سنجی ، تست اندازه گیری میزان اکسیژن خون ) و سپس در صورت نیاز ، از افراد آزمایش خون و سایر آزمایش‌های لازم گرفته و توصیه های بهداشتی لازم به آن ها ارائه می شود.
حمیدیان تاکید کرد: با هوشمندی به موقع مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 5 و کارکنان این اداره و همکاری بیمارستان ابن سینا ، تست pcr برای 100 نفر از کارکنان شهرداری منطقه 5 انجام شده است.
او خاطر نشان کرد که از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا ، اداره سلامت شهرداری منطقه 5 ، روزانه میزان تب کارکنان را ارزیابی می‌کند و علاوه بر آن ، واحد ها و سرویس‌های بهداشتی ضد عفونی می‌شوند.
توزیع ماسک و مواد ضد عفونی دست و سطوح بین کارکنان از اقدام‌های روزانه شهرداری منطقه 5 است.
مرحله اول طرح غربالگری و پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه 5 ، اواخر فروردین ماه اجرا شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب