امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47947 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید علی مفاخریان اعلام کرد؛

‍انتقال انبار واحدهای شیمیایی از محدوده بازار تکمیل شد

خبرایران : مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به انتقال کامل واحدهای شیمیایی فروشی در محدوده منطقه ۱۲ تهران ، گفت: به زودی اقدامات مربوط به پایش فروشندگان مواد شیمیایی برای تعیین تکلیف وضعیت آنها آغاز خواهد شد.
‍انتقال  انبار واحدهای شیمیایی  از محدوده بازار تکمیل شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در جلسه خود با اتحادیه شیمیایی فروشان اظهار کرد: مطابق با قولی که پیش تر به شهروندان داده بودیم ، باقیمانده واحدهای شیمیایی فروش در محدوده شهر به مجتمع کیمیا منتقل شده اند. فعالیت واحدهای باقی‌مانده در قالب واحد فروش بدون وجود انبار محصولات شیمیایی، از نظر شهرداری بدون اشکال است مگر این که مصادیق مورد نظر شورای تامین استان را در بر بگیرد.
 
وی با اشاره به اجرای عملیات پایش برای شناسایی و تعیین تکلیف فروشندگان مواد شیمیایی  خاطرنشان کرد: واحدهایی که پروانه کسب نداشته باشند از طرف اتاق اصناف و اتحادیه  مربوطه  تحت هیچ شرایطی مجاز به ادامه  فعالیت نیستند ولی برخورد با آنها باید به واسطه اتحادیه صورت بگیرد.
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر اینکه فرسودگی بافت منطقه و  حجم بالای  تردد شهروندان در بازار باعث می شود که هر حادثه ای آثار جبران ناپذیری به بار بیاورد،گفت: مقصد فروشگاه ها و انبارهایی که منتقل می‌شوند باید توسط متخصصین سازمان آتش نشانی کنترل شود تا از بروز حوادثی چون بیمارستان سینا اطهر  از سوی شیمیایی فروشان جلوگیری شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب