امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47982 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهزاد یگانه در گفتگوی اختصاصی با خبرایران اعلام کرد؛

داده پرداز رایانه متین 14 دفتر خدمات در شهرهای مختلف ایران دارد/ هاردهای اپیسر با 3 سال گارانتی ، با کیفیت و استاندارد عره می شوند/ حاشیه سودمان را برای رضایت مشتریان پایین آوردیم/ تکنولوژی تولید فلش مموری و USB را نداریم

مدیرعامل شرکت داده پرداز رایانه متین درخصوص گارانتی محصولات میتن گفت: گارانتی متغییر به کالا به کالاست، به عنوان مثال USBفلش و مموری کارت های ما لایوتایم گارانتی هستند. به این صورت که مادامی که کالا تولید می شود، ما آن را گارانتی می کنیم. زمانی هم که کالا تولید نشود ، کالای جایگزین دیگری برای مشتریان خودمان در نظر می گیریم.
داده پرداز رایانه متین 14 دفتر خدمات در شهرهای مختلف ایران دارد/ هاردهای اپیسر با 3 سال گارانتی ، با کیفیت و استاندارد عره می شوند/ حاشیه سودمان را برای رضایت مشتریان پایین آوردیم/ تکنولوژی تولید فلش مموری و USB را نداریم

بهزاد یگانه مدیرعامل و مدیربازرگانی شرکت داده پرداز رایانه متین در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت شرکت داده پرداز رایانه متین فعالیت خود را از 14 پیش به صورت رسمی در حوزه موبایل ، وسایل جانبی و حافظه‌ها آغاز کرده و امروز شرکت، فلش مموری‌ها، حافظه‌های USB، کارت حافظه، هارد اکسترنال، رم کامپیوتر، حافظه‌های SSD و تلفن همراه به فعالیت می پردازد.

مدیربازرگانی میتن تصریح کرد: ما یک شرکت خانوادگی هستیم که فعالیت ما  علاوه بر حافظه ها شامل لوازم جانبی مانند : پاور بانک ، کابل وکارت شارژ و هدففون و لوازم جانبی کامپیوترو موبایل را نیز در برمی گیرد .

وی ادامه داد: دفتر مرکزی ما در تهران است و حدود 14 دفتر خدمات در شهرهای مختلف داریم که در آنها سیستم‌های نرم‌افزاری تعبیه شده تا اگر کالا مشکل فیزیکی داشته باشد ، همانجا در صورت امکان با فرمت کردن وسیله و به صورت نرم‌افزاری مشکل خریدار حل شود و اگر نشد، در محل و همان موقع جنس را با یک نمونه نو تعویض می‌کنیم. در واقع تلاشمان بر این است که در دفاتر خدمت رسانی‌مان را گسترده‌تر کنیم تا هر کسی در هر شهری که کالاهای متین را خریداری می‌کند، به سهولت بتواند مراجعه و از خدمات پس از فروش ما بهره مند شود.

یگانه ابرازداشت: خوشبختانه قرعه‌کشی جشنواره هاردهای اپیسر توسط شرکت داده پرداز رایانه متین برگزار شد. هدف از برگزاری این جشنواره معرفی هاردهای apacer توسط شرکت داده پرداز رایانه متین بوده بیست و ۴ جایزه ویژه داشت که بعد از قرعه کشی به برندگان اهدا شد.

وی افزود:  تلاش ما براین بوده که با توزیع برندهای برتر و همچنین محصولات با کیفیت بتوانیم نظر مشتریان خودمان را جلب کنیم و برنامه ریزی می کنیم که در بازار به چه صورت به فعالیت خودمان ادامه دهیم .

یگانه ادامه داد: جشنواره هاردهای اپیسر در ادامه بازاریابی ما بهمن ماه ۹۸ برگزار شد .شرکت اپیسر یکی از شرکت ها مطرح در خصوص حافظه است . هاردهای اکسترنال اپیسراستاندارد بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند دربرنامه ما بوده که بتوانیم برای این محصول بازاریابی خوبی داشته و آن را برای مشتریان بهتر معرفی کنیم. به همین دلیل با برگزاری جشنواره هاردهای اپیسر نتیجه خوبی گرفتیم و کیفیت خوب محصول باعث فروش بالای آن در نمایندگی های ما شد ومشتریان ترغیب به خرید این هارد شدند. تا به امروزهم این خرید ادامه دارد.

وی یادآورشد: معمولا ما جشنواره های کوچکی داریم که در مناسبت های مختلف به مشتریان خودمان ارائه می دهیم. درواقع همیشه برنامه های بازاریابی خوب و مناسب را پیگیری می کنیم. ضمن اینکه ادامه داشتن برنامه های مثل برنامه قرعه کشی اپیسر بستگی به سیاست های کلان شرکت متین و همچنین وضعیت بازار دارد.

مدیرعامل شرکت داده پرداز رایانه متین در ادامه خاطرنشان کرد:  محصولات ما به شکل دلاری و ارزی خریداری می شوند و تحریم و نوسانات ارزی و هزینه های حمل و نقل به شدت روی قیمت تمام شده محصولات ما تاثیر گذار بوده است. درچنین شرایطی کاری که از دست شرکت ما دراین خصوص برمی آید این است که تلاش کنیم حاشیه سود خودمان را پایین بیاوریم.

وی اضافه کرد: 70درصد سهم تولید اپیسر صنعتی است و 30 درصد نیز در بخش کالای نرمال به تولید می پردازد. بخش صنعتی محصولات اپیسر بسته به دما ،  گرد و خاک و اعتماد پذیری محصولات خود را تولید می کند . ما در گفتگوهایی که با این شرکت داشته ایم ، به نکته جالبی اشاره دارند وآن اینکه همیشه از قسمت صنعتی سوبسید به قسمت کالای نرمال داده می شود. از آنجایی که شرکت ها در بخش صنعتی حاشیه سود خوبی دارند جا برای دادن سوبسید باز است، ولی برخی از شرکت ها هستند که بخش تولید صنعتی ندارند وجایی برای دادن سوبسید ندارند. به همین دلیل هارد های ماقیمت مناسبت وکیفیت خوبی دارند و تلاش ما نیزکاهش قیمت برای مشتریان است.

یگانه در خصوص گارانتی محصولات میتن هم عنوان داشت: گارانتی متغییر به کالا به کالاست، به عنوان مثال  USBفلش و مموری کارت های ما لایوتایم گارانتی هستند. به این صورت که مادامی که کالا تولید می شود، ما آن را گارانتی می کنیم. زمانی هم که کالا تولید نشود ، کالای جایگزین دیگری برای مشتریان خودمان در نظر می گیریم. یک سری کالاها مثل هارد 3 سال گارانتی و کابل بسته به نوع مصرف و تفاوت آن با هارد یک سال گارانتی دارند.

وی درمورد توزیع برندهای ایرانی در شرکت متین رایانه هم گفت: متاسفانه ما تکنولوژی تولید فلش مموری و USB را نداریم و منتها بخشی از کالا ها و لوازم جانبی ، مثل کابل ، کارشارژ ، وار شارژ، را امکان تولید در داخل کشورمان داریم ، به همین منظور با یک شرکت ایرانی قرار داد بسته ایم که تولید کابل را با سرمایه گذاری مشترک به شرط تجهیز کارگاه تولیدی استارت بزینم. در مرحله بعد هم با تلاش و از بین بردن خطا به تولید سایر لوازم جانبی بپردازیم .

مدیربازرگانی میتن درپایان سخنان خود گفت: کابل های مسی امکان تولید در داخل کشورمان را دارند . با توجه به محدودیت ها و هزینه ارزی بری که واردات کالاهایی مثل کابل دارند، امکان سرمایه گذاری ، توسعه و تولید کابل در داخل کشورمان وجود دارد. شرکت متین تولید کابل و عرضه محصولات متنوع را برای سال آینده در برنامه های خود دارد ، تا ازاین طریق بتواند سهم تولید داخل را ارتقاء داده و از خروج ارز جلوگیری کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب