امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4799 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدارمدیرعامل بانک صنعت ومعدن با همکاران جانباز و آزاده

مهندس علي اشرف افخمي رئيس هيأت مديره و مديرعامل بانك صنعت ومعدن ، طي مراسمي با همكاران جانباز و آزاده اين بانك ديدار كرد.
دیدارمدیرعامل بانک صنعت ومعدن با همکاران جانباز و آزاده
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن در اين ديدار كه به مناسبت زادروز حضرت ابوالفضل العباس( ع) و روز جانباز ، با حضور اعضاي هيأت مديره و معاونين اين بانك انجام شد مهندس افخمي جانبازان ، آزادگان و ايثارگران را سرمايه هاي معنوي كشورمان توصيف كرد .
ايشان در بخش ديگري از سخنان خود از تلاش هاي همكاران بانك در كسب موفقيت ، به ويژه در عرصه توسعه صنعتي كشور قدرداني كرده و به تشريح اين موفقيت ها در تعامل با صندوق توسعه ملي و خط اعتباري چين پرداخت.
مهندس افخمي افزود : ما شعار رونق اقتصادي را براي بانك صنعت ومعدن انتخاب كرده ايم و اين شعار الهام گرفته از تصميم دولت براي ايجاد رونق اقتصادي در كشور است .
مديرعامل بانك صنعت ومعدن در اين ديدار نقش بانك ها را در كشور بسيار مهم و حياتي دانسته و افزود : وظيفه همه ما اين است كه خدمات بانك ها را به جامعه معرفي كرده و از آن دفاع كنيم .
در آخرين بخش اين نشست لوح هاي تقديري توسط مهندس افخمي به همكاران جانباز و آزاده بانك صنعت ومعدن اهداء گرديد كه در متن آن آمده است :
جانبازان عزيز، بزرگواراني هستند كه با پيروزي در امتحان بزرگ دوران دفاع مقدس به درجه والايي ازخلوص وايثار
در راه خدا رسيده اند و اكنون الگويي هـستند كه به هـمه ما انگيزه تلاش در راه خدمت به مردم و استقلال و ارتقاء اقتصادي و صنعتي ميهن اسلامي مي دهند.
لذا ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن زادروز حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از شما قدرداني كرده و سعادت و سلامت شما را ار خداوند متعال خواستارم .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب