امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48034 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آسفالت مسیر خط 10 بی آر تی بهسازی و مرمت می شود

خبرایران : با هدف سهولت در تردد خودروها و رفع مشکلات ناشی از خرابی آسفالت ، مسیر خط 10 بی آر تی در منطقه5، مرمت و بهسازی می شود .
آسفالت مسیر خط 10 بی آر تی بهسازی و مرمت می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه5، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه5،گفت: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان و همچنین تسهیل در جابجایی مسافران، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط 10 بی آر تی در دستور کار قرار گرفت.
علیرضا غفارخانی افزود: این مسیر با مسافتی بالغ بر 13 کلیومتر، در بزرگراه اشرفی اصفهانی و حد فاصل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تا پارک سوارآزادی قرار دارد.
او اظهار داشت : با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، میزان45 هزار متر مربع حجم خرابی ناشی از موج‌زدگی ، ترک‌های پوست پوست ماری ، و چاله‌های ایجاد شده در این مسیر برآورد شده است که این امر سبب کندی در حرکت و تحمیل هزینه‌های گزاف برای اتوبوس‌های درون شهری می شود.
غفارخانی گفت: از خرداد ماه1399 تاکنون  با توزیع یک هزار و700 تن آسفالت، بالغ بر 16 هزار متر مربع از مسیر بهسازی شده است و مرمت مابقی مسیر خط بی آر تی در دستور کار قرار دارد .
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه5، به استفاده از تکنولوژی‌های نوین در بهسازی این معبر اشاره کرد و گفت: برای آسفالت این مسیر از قیر پلیمری استفاده شده است که در برابر تغییر شکل و حرکت مقاوم است  و چسبندگی بیشتر نسبت به آسفالت معمولی دارد.
غفارخانی ابراز امیدواری کرد که تداوم این حرکت گامی موثر در رسیدن به شهری پایدار و زیست پذیر با استفاده همگانی از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهروندان باشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب