امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4804 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي:

اجازه هيچ معامله‌اي بر روي اموال بيمه‌شدگان تأمين‌اجتماعي را نخواهم داد

مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي گفت: منافع و مصالح كارگران در سازمان تأمين‌اجتماعي مورد توجه مديريت اين سازمان است و اجازه هيچ‌گونه معامله و دخل و تصرف در اموال بيمه‌شدگان اين سازمان را نخواهم داد.
اجازه هيچ معامله‌اي بر روي اموال بيمه‌شدگان تأمين‌اجتماعي را نخواهم داد

به گزارش خبرایران به نقل از  اداره كل روابط عمومي سازمان تأمين‌اجتماعي، دكتر سيدتقي نوربخش در جمع تشكل‌هاي كارگري، كارفرمايي و بازنشستگي با بيان اين مطلب، افزود: سازمان تأمين‌اجتماعي 60هزار ميليارد تومان از دولت طلب دارد كه اين بدهي از دولت قبل بر جاي مانده است.

وي گفت: مطالبات امروز كارگران از سازمان تأمين‌اجتماعي در راستاي منافع و مصالح اين سازمان است، درحالي كه در گذشته‌اي نه چندان دور مطالبات و نگراني‌هاي مربوط به اين سازمان شكل و رنگ ديگري داشت و نشان‌دهنده نگراني كارگران از شرايط اين سازمان بود.

مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي افزود: حقوق مستمري‌بگيران 25 درصد افزايش داشت كه تأمين‌اجتماعي 5درصد از اين افزايش را كه مربوط به ماه‌هاي فروردين و ارديبهشت است به مستمري‌بگيران غير حداقل بگير خود بدهكار است و اين 5درصد را قبل از عيدسعيد فطر پرداخت خواهد كرد.

وي اظهار داشت: تأمين‌اجتماعي برنامه گسترده‌اي براي درمان اين سازمان دارد و يكي از اين برنامه‌ها رايگان شدن فرانشيز براي مستمري‌بگيران است.

دكتر نوربخش تصريح كرد: در طرح تحول سلامت، نياز به خريد تجهيزات از خارج بيمارستان براي بيمار كم شده و در گام اول اين طرح 100درصد درمان مستمري‌بگيران و بازنشستگان به صورت رايگان انجام شده و قصد تعميم آن را به ساير گروه‌ها را نيز داريم.

وي گفت: با اجراي طرح ارجاع بيماران در مراكز ملكي سازمان تأمين‌اجتماعي، تلاش مي‌كنيم تا امكانات بيشتري با سهولت در اختيار بيمه‌شدگان قرار دهيم و با حذف دفترچه درمان و جايگزين كردن كارت هوشمند خدمات مطلوب‌تري را به مخاطبان تأمين‌اجتماعي در سراسر كشور ارائه دهيم.

مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي افزود:‌ كاركنان و مديران سازمان تأمين‌اجتماعي از تمام پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي اين سازمان براي ارائه خدمات به بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران سازمان استفاده مي‌كنند و اميدوارم بتوانيم هر روز بهتر از گذشته عمل كنيم و بخشي از مشكلات بيمه‌شدگان، را حل كنيم.

وي گفت: گام‌هاي مثبتي براي پرداخت بدهي سازمان تأمين‌اجتماعي توسط دولت برداشته شده و برخلاف سال‌هاي گذشته تلاش مي‌كنيم كه اموال اين سازمان دچار دست‌اندازي نشود، تلاش ما براي حفظ و حراست از اموال بيمه‌شدگان تأمين‌اجتماعي است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب