امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48054 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز عملیات عمرانی بدون تخریب و هزینه در منطقه21

خبرایران : جداول بزرگراه شهید لشگری در منطقه21 با استفاده از مواد پلیمری بازسازی می شوند.
آغاز عملیات عمرانی بدون تخریب و هزینه در منطقه21

به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه21، علی موذن شهردار ناحیه 3 این منطقه با بیان خبر فوق گفت: در این بازسازی برای اولین بار در ناحیه با استفاده از مواد پلیمری پایه سیمانی به نام کرپومیت و از طریق روکش و قالب بندی، جداول بزرگراه شهید لشگری بازسازی می شوند.

 وی افزود: برای اصلاح جوی های فرسوده باید ابتدا آنها را تخریب و سپس حمل و بعد احیا کنیم که هر یک از این مراحل مستلزم صرف هزینه است در حالی که با استفاده از این تکنولوژی نهرها در محل قالب بندی و بدون تخریب و صرف هزینه چند برابر مرمت می شوند تا جایی که با این رویه به جای یک کیلومتر، چند کیلومتر بازسازی می شوند.

شهردار ناحیه سه منطقه21 وجود معابر بزرگراهی را یک تهدید و یک فرصت در این ناحیه عنوان کرد و افزود: از نظر دسترسی های زیاد، شبکه بزرگراهی اگر چه یک فرصت محسوب می شود اما از نظر رسیدگی به معابر و حجم وسیع جمعیت شناور یک تهدید است که نیاز به صرف هزینه ها و نگهداشت را چند برابر می کند. با اجرای این نوع از ترمیم و بازسازی، هزینه ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب