امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4807 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئيس كانون كارگران بازنشسته و مقرري‌بگير تأمين‌اجتماعي:

همسان‌سازي حقوق بازنشستگان از مطالبات به حق مستمري‌بگيران تأمين‌اجتماعي است

رئيس كانون كارگران بازنشسته و مستمري‌بگيران سازمان تأمين‌اجتماعي، همسان‌سازي حقوق كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير را يكي از مطالبات به حق آنان دانست.
همسان‌سازي حقوق بازنشستگان از مطالبات به حق مستمري‌بگيران تأمين‌اجتماعي است

به گزارش خبرایران به نقل از اداره كل روابط عمومي سازمان تأمين‌اجتماعي، علي‌اصغر بيات در جمع تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی با بيان اين مطلب، گفت: همسان‌سازي حقوق كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير تأمين‌اجتماعي را به مدت 4 سال است كه پي‌گيري مي‌كنيم واين كار براي ما مثل آرزويي است كه به حسرت تبديل شده است.

وي افزود: امنيت رواني حاكم بر سازمان تأمين‌اجتماعي محصول روي كار آمدن دولت تدبير و اميد و انتخاب مديري از بدنه اين سازمان است.

وي اظهار داشت: كانون كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير تأمين‌اجتماعي طرح خانه اميد را به جاي مسكن مهر در دست دارد و اين طرح براي بازنشستگاني كه فاقد مسكن هستند اجرا خواهد شد.

رئيس كانون كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير تأمين‌اجتماعي، تصريح كرد: استقلال سازمان تأمين‌اجتماعي حق ما و خط قرمز كارگران است و دغدغه جدايي درمان را از اين سازمان داريم و ادغام درمان تأمين‌اجتماعي در هر وزارتخانه‌اي را درحد مزاح مي‌دانيم.

وي گفت: مراكز درماني تأمين‌اجتماعي با پول بيمه‌شدگان اين سازمان احداث شده و جزو اموال كارگران است و ما راضي نيستيم اموال ما در هيچ كجا ادغام شود و اجازه دست‌اندازي به حقوق‌ كارگران و بيمه‌شدگان را نمي‌دهيم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب