امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48076 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

جشنواره رضوی فرصت طلایی مزین شدن به معرفت آل الله است

خبرایران: مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس طی پیامی از آحاد مردم فهیم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
جشنواره رضوی فرصت طلایی مزین شدن به معرفت آل الله است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در روزهای باقی مانده تا پایان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی طی پیامی از آحاد مردم فهیم برای شرکت در این جشنواره دعوت نمود. متن پیام بدین شرح است:
 
"الامامُ کالشَّمس الطالعة المجلِّلَة بنورها للعالم"
امام چونان خورشید نورافشانی است که با نور خود روشنگر جهان است.
(امام رضا (ع))
امام چونان خورشید درخشانی است که با نور خود جهان را روشنی می بخشد و چه افتخاری بالاتر از این که ایران عزیز با نور مبارک حرم مطهر حضرت شمس الشموس امام رضا(ع) متبرک و نورانی شده است.
عشق و علاقه به ائمه ی اطهار نشان از صفای ضمیر دارد و معرفت نسبت به کلام و سیره ی عملی ایشان نشان دهنده ی بصیرت مؤمنان است و این بصیرت جز با مطالعه ی کتاب های ارزشمند و معتبر حاصل نمی شود.
بهره مندی از معارف رضوی و آشنایی با زندگی اهل بیت علیهم السلام فرصتی است جهت بهره مندی حداکثری از ایام تعطیل جهت کسب معارف و تحصیل بینش نسبت به زندگی آن بزرگواران و تبدیل محدودیت های دوران کرونا به فرصت مطالعه و آگاهی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طول پنج سال با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش های متنوع و خلاقانه برای مشارکت رده های مختلف سنی، این فرصت طلایی را برای شیعیان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام فراهم آورده است که با مطالعه منابع معتبر، ضمیر خود و خانواده شان را به معرفت آل الله مزین بسازند.
ضمن تقدیر و تشکر از متولیان این مسابقه بزرگ و ارزشمند که در طول سالیان متمادی برکات معنوی و فرهنگی فراوانی در راستای ترویج معارف رضوی و فرهنگ کتابخوانی به ارمغان آورده است از آحاد مردم فهیم و بصیر دعوت می شود با مطالعه منابع دهمین جشنواره رضوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مشارکت حداکثری در بزرگترین جشنواره کتابخوانی کشور تجلی گر شور انقلابی و عشق رضوی ایران سرفراز و سربلند باشید.
مرتضی آقا تهرانی
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب