امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48095 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دوره آموزشی خسارت جانی و مالی اتومبیل در شرکت بیمه حافظ

خبرایران : شرکت بیمه حافظ در راستای نیل به اهداف راهبردی و تسهیل در فرایندهای بیمه گری از طریق واگذاری حداکثری اختیارات واحدهای ستادی به شعب، از اوایل سال 1398، مبادرت به آموزش و توانمند سازی کارکنان شبکه فروش نموده است.
برگزاری دوره آموزشی خسارت جانی و مالی اتومبیل در شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه حافظ در راستای نیل به اهداف راهبردی و تسهیل در فرایندهای بیمه گری از طریق واگذاری حداکثری اختیارات واحدهای ستادی به شعب، از اوایل سال 1398، مبادرت به آموزش و توانمند سازی کارکنان شبکه فروش نموده است. در همین راستا و در حوزه بیمه های اتومبیل، آموزشهای صدور، بازدید اولیه، سلامت و نحوه بازدید خسارت مالی اتومبیل به صورت حضوری و در محل شعب توسط مدیریت بیمه های اتومبیل این شرکت برگزار شد. در سال 1399 و با عنایت به شیوع بیماری کووید 19 این برنامه ها به صورت غیر حضوری و با آموزش دوره کلیات خسارت اتومبیل (مالی – جانی)،  دوره پذیرش، تشکیل پرونده، ارزیابی و تکمیل پرونده های خسارت جانی اتومبیل، دوره نحوه محاسبه دیات، دوره پذیرش، تشکیل پرونده، ارزیابی و تکمیل پرونده های خسارت مالی اتومبیل از تاریخ ١٣٩٩/٠٤/٢٨ الي ١٣٩٩/٠٤/٣١ در حال برگزاری است.
در این خصوص آقای فاطمی بهشتی، مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه حافظ، عنوان نمود که برنامه ریزی های لازم در خصوص اجرای مرحله سوم این برنامه ها تحت عنوان "مروری بر قانون و آیین نامه های اجرایی بیمه شخص ثالث" و مرحله چهارم با عنوان "بازنگری عملیاتی بر روی روش ها و دستورالعمل ها براساس نیاز های منطقه ای، بومی و محلی و همچنین ظرفیت هر شعبه"، صورت پذیرفته است که در ادامه عملیاتی خواهد گردید.  
وی همچنین افزود: در سال 1398 طی یک مرحله و در سال 1399 طی دو مرحله با همفکری و هم نظری مستقیم شعب محترم اصلاحات بر روی بخشنامه ها، دستورالعمل ها و شرایط صدور با توجه به ظرفیت و برنامه عملیاتی سال 1399 مورد تجدید نظر قرار گرفت و اجرایی گردید. همچنین 40 تا 100 درصد این اختیارات بر اساس رتبه بندی شعب، در حوزه بیمه های اتومبیل واگذار شده است و این به معنای نیل به استقلال و تکمیل اهداف عالی پیش بینی شده در شعب و به معنای اجرای کامل و همه جانبه عملیات صدور و پرداخت خسارت در محل بوده و همچنین تقویت ستاد به سمت وظایف اصلی خود، یعنی تسهیل در فرایندها، بررسی نقات قوت و ضعف ها و بهبود آنها، رسیدگی به حوزه مناقصات و کلان فروشی، نظارت، راهبری و طراحی، هم در حوزه صدور و هم در حوزه خسارت می باشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب