امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4810 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برزین ضرغامی خبر داد؛

برپایی ۱۶ نمایشگاه قرآن در شهرستان‌های استان تهران/ استقبال خوب مردم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: همزمان با برگزاری بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ۱۶ نمایشگاه قرآن در شهرستان‌های استان تهران برپا شده است.
برپایی ۱۶ نمایشگاه قرآن در شهرستان‌های استان تهران/ استقبال خوب مردم

به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، برزین ضرغامی، قائم مقام بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران شب گذشته، 28 تیرماه با حضور در جمع خبرنگاران به برگزاری نمایشگاه قرآن در 16 شهرستان استان تهران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف دسترسی آسان شهروندان تهرانی از نقاط دور و نزدیک استان به فعالیت‌های قرآنی برپا شده است.
وی گسترش فعالیت‌های قرآن و عترت و آشنایی کودکان و نوجوانان با مباحث قرآنی در سطح کلان را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه‌های قرآن کریم در شهرستا‌ن‌های استان تهران عنوان کرد.
ضرغامی با اشاره به کیفیت نمایشگاه‌های قرآن در شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: نمایشگاه‌های شهرستانی گزیده‌ای از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در باغ موزه دفاع مقدس است که با استقبال مردم دین‌دار در شهرستان‌های استان تهران برپا شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران درباره فعالیت نمایشگاه‌های قرآن در شهرستان‌های استان تهران گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و بین‌المللی، برگزاری نشست‌های تخصصی تفسیر قرآن، دعوت از حافظان و قاریان کودک و نوجوان با هدف تشویق آنان به فعالیت‌های قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه‌ها دنبال می‌شود.
وی با اشاره به استقبال خوبی که از نمایشگاه‌های قرآن در شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته است، افزود: استقبال از نمایشگاه‌های شهرستانی نشان از آن دارد که هرچه در زمینه فعالیت‌های قرآنی و برپایی نمایشگاه‌های قرآن کار کنیم باز هم کم است و مردم همچنان تشنه برنامه‌های قرآنی و دینی هستند.
ضرغامی در پایان ضمن قدردانی از حضور مردم در برنامه‌های فرهنگی وهنری که می‌تواند برای خدمتگزاران در عرصه فرهنگ و هنر دلگرم‌‌کننده باشد، اظهار کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم در عرصه فرهنگ و هنر به این مردم متعهد هستیم و با توجه به ذائقه و علاقمندی‌شان، برنامه ارائه می‌کنیم. امیدوارم با پشتوانه قدرتمند قرآن و تعالیم دینی به این مهم دست پیدا کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب