امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48100 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دعوت از مشتریان بانک ملی ایران برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری

خبرایران : بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست کرد تا حد امکان از مراجعه حضوری به واحدها خودداری کنند.
دعوت از مشتریان بانک ملی ایران برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به این که شعب بانک ها از مراکز مستعد انتقال کرونا معرفی شده اند، این بانک مشتریانش را به استفاده از حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری دعوت کرد.
با این حال در شعب بانک ملی ایران همه پروتکل های بهداشتی رعایت می شوند. جداسازی پیشخوان ها با نایلون، استفاده از دستکش و ماسک و نیز ضدعفونی کردن سطوح از جمله اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در واحدهای این بانک است.
همچنین بر اساس دستور مقام های مسئول، از روز سه شنبه 31 تیرماه کارکنان بانک ملی ایران با دو سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
سامانه بام، اپلیکیشن بله، دستگاه های خودگردان و خودپرداز، همراه بانک، بانک آفیسر و ... به عنوان درگاه های بانکداری غیرحضوری، بسیاری از خدمات را در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار می دهند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب