امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48129 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده بانک‌پاسارگاد 31 تیرماه 99

خبرایران: بانک‌پاسارگاد در خصوص امکان حضور مجازی سهامداران در مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده و همچنین آموزش سهامداران برای ثبت‌نام و ورود به مجمع، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده بانک‌پاسارگاد 31 تیرماه 99
به گزارش خبرایران از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، پیرو آگهی دعوت منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ 17 تیر سال 1399، در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت سهامداران محترم، امکان حضور مجازی در مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده این بانک، در تاریخ 31 تیر سال 1399 از ساعت 9 صبح، از طریق مراجعه به بخش «سامانه سهامداران» در سایت بانک،‌ به نشانی www.bpi.ir فراهم خواهد بود.

بر این اساس و به‌منظور تشریح طریقه‌ی ثبت‌نام و ورود به مجمع برای سهامداران گرامی، جلسه‌های آموزشی در تاریخ 30 تیر، از ساعت 10 الی 11 صبح و 16 الی 17 از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/stock-bpi یا لینک https://www.bpi.ir/stock برگزار خواهد شد.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات و ابهامات سهامداران گرامی است.

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب