امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48153 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دومین آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در شهریور برگزار می شود

خبرایران: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام داوطلبان شرکت در دومین آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی از هفتم لغایت هجدهم مرداد از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می شود و آزمون شناسایی مدیران آینده در 21 شهریور سال 1399 در مراکز استانها برگزار خواهد شد.
دومین آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در شهریور برگزار می شود

به گزارش خبرایران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، استعدادیابی و مدیریت استعداد در سازمان‌ها از جمله عناصر کلیدی و بسیار مهم برای ارتقاء سازمان‌ها است و می تواند‌ به افزایش خلاقیت و کارایی کارکنان، و به دنبال آن افزایش بازده سازمان منجر شود. استعدادیابی سازمانی به منزله یک تفکر استراتژیک و دیدگاهی آینده نگر است و باید آن را به عنوان یک سیستم جاری و پویا در هر یک از فرآیندهای توسعه منابع انسانی نهادینه کرد تا موجبات رشد و توسعه کارکنان شایسته و با استعداد را در سازمان‌، متناسب با منابع و سیاست‌های سازمانی فراهم آورد .داشتن نیروی انسانی لایق و شایسته، در کنار استراتژی مناسب، می‌تواند تضمینی جهت تحقق اهداف و کاهش چالشهای پیش روی سازمانها باشد. 

در همین راستا درسال 1398 طرح شناسایی مدیران آینده با هدف شناسایی کارکنان مستعد جهت تصدی مشاغل کلیدی از جمله مشاغل مدیریتی در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد. تمهیدات اتخاذ شده در طراحی فرایند اجرای آزمون استعداد یابی با بهره گیری از توانمندی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان تخصصی ترین سازمان در زمینه طراحی و اجرای آزمون های کشوری، موجب شد تا یکی از استانداردترین آزمون ها در زمینه شناسایی کارکنان مستعد در سازمان تامین اجتماعی برگزار شود.در پی نتایج حاصله از آزمون سال گذشته، بانک استعداد سازمان تشکیل و سازوکار های قانونی لازم جهت بهره مندی اعضای این بانک از جایگاه ویژه در فرایند ارتقاء و انتصاب پیش بینی شد.
با توجه به دستاوردهای تاثیر گذار طرح شناسایی مدیران آینده در سال 1398 و استقبال کارکنان سازمان از استمرار طرح مذکور، مرحله دوم اجرای این طرح در سالجاری در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی قرار گرفت.
بر همین اساس و با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ 1399/5/7 لغایت 1399/5/18 از طریق سایت سازمان سنجش کشور صورت پذیرفته و آزمون شناسایی مدیران آینده در 21 شهریور سال 1399 در مراکز استانها برگزار خواهد شد.
امید است با اجرای طرح های تحولی از جمله طرح حاضر، گامی موثر در اعتلای سرمایه انسانی سازمان و ایفای نقش موثرتر این سرمایه ارزشمند در ارائه خدمات مناسب، در شان جامعه بزرگ بیمه شدگان و سایر ذینفعان سازمان تامین اجتماعی برداشته شود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب