امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 483 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روز شنبه 30 آذرماه؛

نشست خبری رئیس سازمان اوقاف به مناسبت هفته وقف برگزار می شود

خبرایران: نشست مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور تبیین برنامه ها و اهداف هفته وقف صبح روز شنبه 30 آذرماه در سالن جلسات سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
نشست خبری رئیس سازمان اوقاف به مناسبت هفته وقف برگزار می شود

به گزارش خبرایران به نقل از ستاد خبری هفته وقف، در این نشست خبری که اصحاب رسانه و نمایندگان رسانه های مختلف کشور حضور خواهند داشت ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه های هفته بزرگداشت وقف را که از 9 تا 15 دی ماه در سراسر کشور برگزار می شود، اعلام خواهد کرد.

براساس این گزارش، اين نشست در آستانه هفته وقف با حضور اصحاب رسانه در ساختمان شهيد محلاتی سازمان اوقاف و امور خيريه واقع در خيابان نوفل لوشاتو برگزار می‌شود.

گفتنی است ، هفته وقف امسال با شعار «همه واقف باشیم» از 9 دی‌ماه آغاز می‌شود و تا 15 دی‌ماه، ادامه دارد كه طی اين هفته براساس نامگذاری و روزشمار در نظر گرفته شده ، برنامه‌های متنوع فرهنگی و دينی با رویکرد تحقق حماسه اقتصادی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب