امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48362 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد مهدی فروردین اعلام کرد؛

فراکسیون ورزش به دنبال پخش مجدد برنامه ۹۰ است

خبرایران : رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از برنامه این فراکسیون برای برگزاری جلسه ای با رئیس سازمان صدا و سیما جهت پخش مجدد برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی پور خبر داد.
فراکسیون ورزش به دنبال پخش مجدد برنامه ۹۰ است

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس اظهارداشت: پخش مجدد برنامه ۹۰ یک مطالبه مردمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شعار مجلس یازدهم شفاف سازی است. برنامه ۹۰ هم برنامه ای بود که بسیاری از مشکلات و معضلات و زد و بندها در فوتبال را آشکار می کرد و مردم هم از آن رضایت داشتند. با توجه به مطالبه مردمی ما به دنبال رایزنی با مدیران صدا و سیما هستیم تا مجددا این برنامه پرمخاطب با مجری گری شخص آقای فردوسی پور به آنتن بر گردد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت که در این رابطه فراکسیون ورزش جلسه ای با رئیس سازمان صدا و سیما برگزار خواهد کرد. تاکید ما بر این است که نقاط ضعف برنامه ۹۰ رصد شده و به دنبال اصلاح باشند، اما از نقاط مثبت آن استفاده کرده و مجددا برنامه ۹۰ در تلویزیون پخش شود. امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب