امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48482 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در ناحیه 3 این منطقه تصویب شد؛

احداث مرکز کارآفرینی و اجرای 10 پروژه خرد محله ای دیگر در منطقه 19

خبرایران : 11 پروژه خرد در فاز نخست پروژه های کوچک مقیاس محله ای در منطقه 19 برای اجرا در سال جاری تصویب شد.
احداث مرکز کارآفرینی و اجرای 10 پروژه خرد محله ای دیگر در منطقه 19
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه با اشاره به احصاء و تصویب این پروژه ها در محلاتی که دارای دفتر توسعه محله ای هستند گفت: در همین راستا نیز 11 پروژه خرد محله ای توسط این دفاتر در اسناد توسعه محله ای به عنوان پروژه های ضروری و لازم الاجرا برای محلات ناحیه 3 این منطقه شناسایی و تصویب شد.
او افزود: محلات نعمت آباد، دولتخواه شمالی و جنوبی، اسماعیل آباد و شهید کاظمی از جمله محلات ناحیه 3 این منطقه هستند که پروژه های آنها توسط دفاتر توسعه محله ای مستقر در آن ها احصاء و پس از اعلام به سازمان نوسازی، تصویب و به منطقه ابلاغ شده است.
 پروین با بیان اینکه نخستین جلسه به منظور بررسی اجرای این پروژه ها با حضور معاونان اجرایی برگزار شده است افزود: اعتبار لازم برای اجرای پروژه های خرد محله ای تصویب و توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به منطقه اعلام شد.  
معاون شهردار منطقه تصریح کرد: از جمله پروژه های محله ای قابل اجرا در ناحیه 3 این منطقه احداث مرکز کارآفرینی بوده که با توجه به توانمندسازی و ایجاد زمینه های اشتغال زایی در این ناحیه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
به گفته پروین بهسازی خیابان طالقانی حدفاصل کوچه شانزدهم تا میدان ثارالله و خیابان خلازیل شمالی، اجرای مبلمان شهری مقابل دو مدرسه زندی نیا و کیهانی، نقاشی دیواره های پارک شهدا و بازپیرایی بوستان های باران و مرجان از جمله این پروژه ها هستند.
این مسئول ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه های خرد محله ای و پاسخگویی به بخشی از نیازهای شهروندان  گام های بیشتری برای توسعه و آبادانی منطقه برداشته شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب