امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48548 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام؛

پاسخ کوبنده کریستیانو رونالدو به شایعات ترک یوونتوس + عکس

خبرایران : کریستیانو رونالدو با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به شکل غیر مستقیم به شایعات ترک یوونتوس واکنش نشان داد.
پاسخ کوبنده کریستیانو رونالدو به شایعات ترک یوونتوس + عکس

به گزارش خبرایران، در تابستان سال 2018 بود که یکی از غیرمنتظره ترین جابجایی های تاریخ فوتبال رخ داد و کریستیانو رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن 9 فصل فوق‌العاده در رئال مادرید این تیم را ترک کرد و به یوونتوس پیوست تا فوتبال ایتالیا را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرده باشد.

کریستیانو رونالدو که فصل گذشته با یوونتوس به مقام قهرمانی سری آ دست یافته بود، در فصل 20-2019 نیز این افتخار را با بیانکونری تکرار کرد و شب گذشته دومین اسکودتوی متوالی خود را به دست آورد تا یک جام سری آ دیگر نیز ویترین افتخارات این فوق ستاره پرتغالی اضافه شود.

طی هفته ها و ماه های گذشته صحبت های زیادی درباره آینده کریستیانو رونالدو مطرح شده است؛ از شایعات پیرامون بازگشت احتمالی او به سانتیاگو برنابئو گرفته تا حضور در تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و نیوکاسل. اتفاقاتی که البته بارها مورد تکذیب قرار گرفته که حالا رونالدو یک بار دیگر به شکل غیر مستقیم و در یک پست اینستاگرامی به آن واکنش نشان داده است.

 رونالدو پس از قهرمانی یوونتوس عکسی تیمی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: " خوشحالم که در فتح دو قهرمانی اخیر یوونتوس از 9 قهرمانی پیاپی این تیم حضور داشتم. به نظر می‌رسد آسان است اما اینطور نیست. سال به سال با استعداد، فداکاری و سخت کوشی می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید و از گذشته بهتر شوید. پیش به سوی سومی آن برای من"

رونالدو که در آخرین هفته‌های سری آ کفش طلا را به چیرو ایموبیله واگذار کرد، حالا تمام تمرکز خود را روی موفقیت یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد داد. تیم مائوریتزیو ساری چند روز دیگر و در چهارچوب مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون خواهد رفت؛ بازی رفت دو تیم با یک گل به سود تیم فرانسوی خاتمه یافته بود و یوونتوس برای تغییر نتیجه و صعود به مرحله بعد به درخشش کریستیانو نیاز مبرم دارد.

 فوق ستاره پرتغالی پیش از این با تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید جام لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده بود و حالا امیدوار است که با یوونتوس نیز این اتفاق ویژه را تکرار کند و ششمین قهرمانی چمپیونزلیگ را هم به کارنامه افتخارات خود اضافه کند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب