امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48561 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کارگاه آموزش مجازی «روانشناسی درترافیک» در منطقه2

خبرایران : معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای فرهنگسازی ر رفتارهای  صحیح ترافیکی ، کارگاه آموزش مجازی روانشناسی درترافیک ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس منطقه ۲ تهران را  برگزار می کند.
برگزاری کارگاه آموزش مجازی «روانشناسی درترافیک» در منطقه2
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، امیرحسین حیدر نیا، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه مدارس در فرهنگ سازی ترافیکی  نقش مهمی  دارند گفت:  با توجه به تاثیرگذاری آموزش  در کودکان  در نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیکی، شهرداری منطقه 2 تلاش دارد تا با مشارکت آموزش و پرورش برنامه های آموزشی با محوریت فرهنگ ترافیک  برگزار کند.
وی افزود:  مدارس به عنوان مهمترين و تنها نهاد مسئول تربيت عمومي می توانند  از طریق کارکردهای آموزشی رسمی و غیررسمی به فرهنگ سازی در زمینه ترافیک پرداخته و فاصله بین شایستگی های موجود با شایستگی های مطلوب را بدین شکل به کودکان آموزش دهد.
حیدرنیا  افزود: برهمین اساس در گام نخست کارگاه آموزش مجازی و آنلاین فرهنگ ترافیک با موضوع "روانشناسی ترافیک" ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس منطقه ۲ پیش بینی شده و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان  نیز دردستور کار برنامه های آموزشی قراردارد. 
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  در ادامه  از برگزاری مسابقه «مهر ترافیک» ویژه دانش‌آموزان تهرانی خبرداد و گفت:  این مسابقه با هدف  نهادینه سازی فرهنگ ترافیک و رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
 به گفته حیدر نیا ،رفتارهای ایمن عابرپیاده در پیشگیری از تصادفات، حریم‌های امن شهر من، فاصله اجتماعی در حمل‌ونقل عمومی و ایمنی در دوچرخه‌سواری  از جمله محورهای این مسابقه است.
وی افزود:  مسابقه در دو بخش  فیلم کوتاه و پادکست 50 ثانیه برگزار می شودوعلاقه‌مندان تا 15 شهریور ماه فرصت دارند آثارشان را به شماره 09057562933در فضای مجازی با استفاده از برنامه تلگرام ارسال کنند
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب