امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48586 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه منتخب انجمن

خبرایران : پنجشنبه هر هفته، چهار فيلم از توليدات انجمن با عنوان مجموعه «چهار ایده، چهار فیلم»، ازطریق دو پلتفرم «وديو» و «هاشور» به نمایش درمی‌آید.
نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه منتخب انجمن

به‌گزارش خبرایران از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، 4 فيلم‌ برگزیده انجمن تحت عنوان مجموعه «چهار ایده، چهار فیلم»، پنجشنبه هر هفته از طریق پلت‌فرم‌هاي هاشور و وديو برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌‌شود.

مخاطبان با خريد اشتراك ماهيانه در این پلت‌فرم‌ها مي‌توانند ١٦ فيلم كوتاه انجمن و سایر آثار كوتاه و مستند موجود در آن‌ها را تماشا کنند.

تاکنون و در اولین هفته اکران، فیلم‌های «باگ» به کارگردانی کیوان محسنی، «پل» ساخته وحید حسن‌زاده، «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی و «بلندگو» ساخته بهنام اسداللهی، توسط انجمن در این سایت‌ها نمایش داده شده‌اند.

همچنین فیلم‌های «من قدیمی هستم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام، «چندش» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، «مانع بسته شدن درب نشوید» به کارگردانی یاسمین ریزان و «دزدانه» ساخته مهران امیری حسینی از روز پنجشنبه 16 مردادماه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی‌است، این فیلم‌ها پس از يك هفته همچنان در آرشيو این وب‌سایت‌ها قرار داشته و علاقه‌مندان در هر به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب