امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48595 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

احتمال معرفی رزم‌حسینی به مجلس بیش از دیگر گزینه‌هاست

خبرایران : نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال معرفی رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی برای تصدی وزارت صمت بیش از دیگر گزینه‌هاست چرا که فضای کلی مجلس نسبت به وی مثبت است.
احتمال معرفی رزم‌حسینی به مجلس بیش از دیگر گزینه‌هاست
به گزارش خبرایران، محسن زنگنه با تاکید بر اینکه مهلت معرفی گزینه پیشنهادی وزارت صمت تا پایان هفته‌جاری به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: در بین گزینه‌های اصلی برای معرفی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، استاندار خراسان‎رضوی از اقبال بیشتری در بین نمایندگان مجلس برخوردار است.
وی افزود: از اینکه رئیس‌جمهور چه کسی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی می‌کند، هنوز اطلاع دقیقی نداریم اما احتمال معرفی رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی بیشتر از دیگر گزینه‌هاست چرا که فضای کلی مجلس نسبت به وی مثبت است.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس قانون، مهلت سه ماهه سرپرستی وزارت صمت هفته جاری به اتمام می‌رسد و رئیس جمهور نهایتا تا پایان هفته باید گزینه نهایی را برای اخذ رای اعتماد مجلس معرفی کند.
وی با بیان اینکه رزم‌حسینی در دو استان کرمان و خراسان رضوی عملکرد بسیار موفقی داشته است، گفت: رویکرد استاندار فعلی خراسان رضوی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و تا به امروز در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی‌فرهنگی گام های مثبتی در مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی برداشته شده است.
زنگنه خاطرنشان کرد: رزم‌حسینی در همه مسئولیت‌های خود، تلاش کرده است که مشارکت‌های مردمی را در مسیر اقتصاد به کار‌ گیرد و این رویکرد همواره مورد تمجید و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون باید بتوانیم بر اساس مدل های عملیاتی مشارکت بخش خصوصی را در مسیر توسعه اقتصادی به کار گرفته و با سرعت و قوت بیشتری در مسیر رفع موانع رونق تولید گام برداریم.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب