امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4863 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک مرکزی اعلام کرد؛

حساب‌های ریالی پنج رقمی دولتی به 16 رقمی تبدیل می‌شود

خبر ایران: با بهره‌برداری از سامانه نسیم (نگاه‌داری حساب‌های دولتی) همه حساب‌های ریالی نزد این بانک که قبلاً حداکثر پنج رقمی مورد استفاده واقع می‌شد، به حساب‌های 16 رقمی تبدیل شده و شناسه شبای متناظر آنها نیز تغییر کرده است.
حساب‌های ریالی پنج رقمی دولتی به 16 رقمی تبدیل می‌شود
به گزارش خبر ایران، به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، بهره‌برداری‌ از سامانه نسیم‌ (نگاه‌داری حساب‌های دولتی) که تارنمایی قوی، به‌روز با امکاناتی مناسب، شخصی سازی شده است، با هدف خدمت‌رسانی به سازمان ها و ارگان های دولتی، غیردولتی و مراکز علمی در بانک مرکزی آغاز شد.

همه حساب‌های ریالی نزد این بانک که قبلاً حداکثر پنج رقمی (به اضافه دو رقم کد کنترلی) مورد استفاده واقع می‌شد، به حساب‌های 16 رقمی تبدیل شده و شناسه شبای متناظر آنها نیز تغییر کرده است.

نظر به اینکه امکان دریافت شماره حساب 16 رقمی و شناسه شبای متناظر آن با استفاده از شماره حساب‌های پنج رقمی قدیمی در پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به آدرس www.cbi.ir میسر است، لذا از تاریخ 18/5/93  فقط نسبت به کارسازی دستور پرداخت‌هایی اقدام شود که با شبای متناظر با شماره حساب‌های 16 رقمی واصل می‌شود. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب