امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48639 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیمه میهن به پرسش های‌ سهامداران در کنفرانس خبری بورس پاسخ داد

خبرایران : دکتر عبداله رحیم لوی بنیس، عضو هیات مدیره و مدیرعامل منتخب بیمه میهن به پرسش های سهامداران و بسیاری از فعالان بازار سرمایه پاسخ داد.
بیمه میهن به پرسش های‌ سهامداران در کنفرانس خبری بورس پاسخ داد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه میهن، مدیرعامل منتخب بیمه میهن در نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار تهران به سوالات مطرح شده در سامانه تدان به صورت رسمی پاسخ داده و فهرست دارایی های مشهود شرکت و مشخصات آنها را اعلام کرده است.
براساس این گزارش، دکتر رحیم لوی بنیس، در کنفرانس اطلاع رسانی بیمه میهن درباره افزایش سرمایه، پیش بینی وضعیت شرکت در سال ٩٩، عملکرد میهن در سال ٩٨، برنامه های شرکت در خصوص افزایش سرمایه گذاری در بورس، مدیریت خسارت پرداختی بیمه آتش سوزی و ... توضیحات لازم را ارائه کرده است.
"میهن" به دلیل نواسانات رشد ۵۰ درصدی سهام با توقف نماد معاملاتی روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در سامانه تدان شده بود که به سئوالات مطروحه در این سامانه پاسخ داده است.
مشروح پاسخ های عضو هیئت مدیره بیمه میهن به سوالات مطرح شده از سوی سهامداران را می توانید در سامانه تدان یا کدال ملاحظه نمایید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب