امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48717 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خبرنگاری، رسالتی پویا و اندیشه ای که بر قلم می نشیند؛

یادداشت شهردار منطقه ۱۹ به مناسبت روز خبرنگار

خبرایران : علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ به مناسبت روز خبرنگار نوشت : هفدهم مردادماه روز خبرنگار؛ روز گرامیداشت و ارج نهادن به آگاهی و دانایی و تجلیل از قلم است.
یادداشت شهردار منطقه ۱۹ به مناسبت روز خبرنگار
هفدهم مردادماه روز خبرنگار؛ روز گرامیداشت و ارج نهادن به آگاهی و دانایی و تجلیل از قلم است. روزی که مزین به نام شهید محمود صارمی و بهانه امی برای پاسداشت همه خبرنگاران و شهدای خبرنگار شده است. آنان که با سوگند به قلم و قداست آن و وفاداری همواره کوشیده اند تا راویان صادق حقایق باشند. 
در واقع خبرنگاران وجدان بیدار جامعه بوده و سنگینی بار مسئولیت آن ها در قبال آگاه سازی مردم و روشنگری است و این مسئولیت سنگین نه تنها برای آنان محدودیت محسوب نمی شود بلکه راه را برای رسیدن به کمال هموار و هموارتر می سازد.
از سوی دیگر حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و بموقع اخبار و اطلاعات نقش قابل توجهی در شفاف سازی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا می کنند. 
در دنیای امروز، خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان محسوب می شوند و به عنوان ناظران مدیریت شهری، نمایندگان حقیقی و چشمان نگران مردم ضمن انعکاس نیازهای آنان، با نگاه تخصصی به مسائل و موضوعات شهری نقش برجسته ای در پیشبرد روند توسعه همه جانبه شهر و ارتقاء کیفیت زندگی دارند.
و امروز خرسندیم که توفیقی حاصل شد تا هفدهم مرداد "روز خبرنگار" را به اهالی وادی قلم در تمامی عرصه های خبری و بویژه خبرنگارانی که در عرصه مدیریت شهری و خدمت به شهروندان قلم می نهند تبریک عرض نموده و از تعامل سازنده فعالان این عرصه تشکر و قدردانی می نمائیم. امیدوارم با همراهی، بصیرت، تیزبینی و هوشیاری خبرنگاران شاهد خدمت بیش از پیش به شهروندان عزیز و فهیم این منطقه باشیم.
 
علی توکلی شهردار منطقه ۱۹
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب