امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48724 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تشریح اقدامات اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ در روزهای پایانی شهریور ماه

خبرایران : فعالیت‌های اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ در واپسین روزهای شهریور ماه سال ۱۴۰۱، با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.
تشریح اقدامات اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ در روزهای پایانی شهریور ماه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ صالحی رئیس اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان خبر فوق گفت: به منظور مقابله با آفات و جانوران موذی (موش) گشت زنی، بازدید و شناسایی مناطق پرخطر و کلونی‌های فعال انجام شد.

وی افزود: در این راستا ۷۵۷۰ گرم سم به عنوان طعمه جایگذاری شد، جهت آگاهی بخشی به ساکنین نواحی سه‌گانه تعداد ۷۴ جلد بروشور آموزشی در جهت مقابله با موش توزیع گردید.

صالحی ادامه داد: تعداد ۱۱ دریچه روی خروجی لوله های فاضلاب نصب شد، ۸ مورد شناسایی منفذ و انسداد صورت گرفت و ۳۰ عدد تله چسبی و ۱۵ عدد تله فلزی میان ساکنین توزیع گشت. چهار قلاده سگ بلاصاحب نیز به مراکز نگهداری منتقل شد.

وی در ادامه بیان کرد: به صاحبین کیوسک‌های مطبوعاتی جهت رفع سدمعبر، حذف زوائد فیزیکی و نوشته های تبلیغاتی، شستشوی چادر و سایبان و نظافت اطراف کیوسک تذکر داده شد.

صالحی در پایان یادآور شد: به منظور ساماندهی دستفروشان، دوره گردها و بساط‌گستران، روزبازارها در روزهای پنج شنبه، یکشنبه و چهارشنبه به منظور آسان سازی خرید ساکنین در محیطی ایمن و بهداشتی برپا شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب