امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48729 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

۱۷ مرداد ماه در سن ۴۴ سالگی؛

ماه‌چهره خلیلی درگذشت

خبرایران : پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از درگذشت ماه‌چهره خلیلی داد.
ماه‌چهره خلیلی درگذشت
به گزارش خبرایران، پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از درگذشت ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد.
 
 زنده یاد ماه‌چهره خلیلی که به همراه خانواده‌اش در انگلیس زندگی می‌کرد، امروز (۱۷ مرداد ماه) در این کشور دار فانی را وداع گفت.

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران و دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود. او نوه دختری پروین سلیمانی و از سال ۱۳۸۲  مشغول به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون بود.

علت فوت این بازیگر بیماری ای عنوان شده است که از مدت ها قبل به آن دچار شده بود اما در زمان حیاتش به هیچ وجه تمایلی نداشت که رسانه ای شود.

ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم «چشمان سیاه » پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ایفای نقش در مجمو عههای تلویزیونی مرضیه (۱۳۹۸)، دختر گمشده (۱۳۹۷) و گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳) در کارنامه حرفه ای این هنرمند دیده می شود. 

ماه‌چهره خلیلی در فیلم‌های سینمایی «فصل انار»، «رنج و سرمستی» و «یادم تو را فراموش» ایفای نقش کرده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب