امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48810 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

خبرایران : مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگارپیام تبریک صادر نمود.
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

به نام خالق قلم
چه زيباست انديشه‌اي که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هايي که در خدمت بيان حق برآيد و کسي که قلم به دست دارد به مثابه ققنوسي است که مي‌سوزد و دوباره در راه رسالتش مجاهدت مي‌کند تا چراغ آگاهي برافروزد.
هفدهم مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم، شهید محمود صارمي، روز پاسداشت صاحبان قلم‌هاي پاکي است که رسالت‌شان اطلاع‌رساني دقيق، متعهدانه و همراه با عدالت به آحاد جامعه است. اين تاريخ يادآور تلاش و سختکوشي مجاهداني است که عاشقانه و بي‌پروا در عرصه خطیر اطلاع‌رساني جان خويش را در طبق اخلاص نهاده و با عشقي غيرقابل وصف به رسالت و حرفه خود‏ پایبند بوده اند.
در عصـر حاضر، نقش بي بديـل و مؤثـر خبرنگـاران سرزمين‌مان در تحليل، معرفي و انعکاس رويدادهاي کشور غير قابل ترديد است به ويژه در شرايط کنوني که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است خبرنگاران، با نفوذ کلام خود در رهبری افکار عمومی، سربازان خط مقدم آگاهی‌بخشی به جامعه هستند.
بي شک، عبور کشور از اين برهه دشوار با توجه به  شرايط خطير اقتصادي، مرهون تلاش‌های اين عزيزان خواهد بود و اميد است که با انديشه تاثيرگذار و قلم اميدبخش اصحاب رسانه شاهد تبلور شاخصه‌های جهش تولید و شکست ویروس کرونا باشيم.
برایم مایه مباهات است در این روز که به نام شهید محمود صارمی، خبرنگار متعهد کشور مزین شده است از ‏رشادت‌های خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس که با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به انعکاس اخبار جنگ تحمیلی پرداختند و همچنین خبرنگاران عزیزی که در شرایط حساس کنونی با اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و سریع در کمال صداقت و امانتداری و با حُسن اندیشه و تفکر، تمام همت خود را برای حفظ و صیانت از مرزهای اخلاقی و افزایش آگاهی و دانایی هموطنان عزیزمان به کار گمارده‌اند، قدردانی نمایم.
اين روز بزرگ را به خبرنگاران ساعي و پرتلاش و به ويژه خبرنگاران فعال در نظام اقتصادي کشور تبريک عرض مي‌کنم و امیدوارم تمامی تلاش‌گران عرصه رسانه با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهي‌بخشي و شفاف‌سازي موفق و پیروز باشند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب