امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 489 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهلت 24 ساعته به هیات مدیره و وزارت ورزش؛

رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس کناره‌گیری کرد

خبرایران : محمد رویانیان با کناره گیری از مدیرعاملی پرسپولیس، تا فردا شب وقت تعیین کرد تکلیفش را در این باشگاه مشخص کنند.
رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس کناره‌گیری کرد

به گزارش خبرایران، چند روزی است که تنش بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خصوص رویانیان و پروین بالا گرفته و مدیرعامل ناراضی سرخ ها هم بارها آمادگی اش برای کنار رفتن را اعلام کرده است. اما مدیر روابط عمومی این باشگاه در گفت و گو با خبرنگارایسنا از کناره گیری موقت رویانیان از مدیرعاملی تا زمان روشن شدن تکلیفش خبر داد.

قدوسی گفت: سردار رویانیان با توجه به بلاتکلیفی که از 6 ماه پیش به وجود آمده و اخبار زیادی هم پیرامون رفتن و ماندنش مطرح شده، احساس می کند موانع و مشکلاتی بر سر راهش وجود دارد که به باشگاه لطمه می زند. به هر حال حمایت های لازم از او نشده و رویانیان هم نمی خواهد به خاطر ماندن خودش، باشگاه پرسپولیس متضرر شود.

وی ادامه داد: رویانیان از همین رو تصمیم به کناره گیری از مدیر عاملی باشگاه را گرفته و تا فردا شب زمان تعیین کرده که این بلاتکلیفی ها برطرف شود. انجام امور باشگاه هم فعلا بر عهده منتقمی است. به هر حال رویانیان اصرار ندارد به هر قیمتی که شده در پرسپولیس بماند و می گوید اگر آقایان او را نمی خواهند بسم الله اما اگر قرار است بماند باید حمایتش کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب