امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48980 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر جدید امور پشتیبانی بانک کارآفرین معرفی شد

خبرایران : مراسم معارفه مدیر جدید امور پشتیبانی بانک کارآفرین برگزار شد.
مدیر جدید امور پشتیبانی بانک کارآفرین معرفی شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک کارآفرین، این مراسم روز یکشنبه 26 مرداد و با حضور دکتر احمد بهاروندی عضو هیات مدیره، دکتر فرشاد محمدپور معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع و برخی از مدیران ارشد برگزار شد.
 
در این مراسم دکتر احمد بهاروندی ضمن تشکر از زحمات شادی هاشمی سرپرست پیشین امور پشتیبانی گفت: مدیریت امور پشتیبانی از واحدهای لجستیکی و زیرساختی بانک است و همکاران ما در این واحد با صداقت و خلوص نیت، تمام توان خود را در جهت تحقق اهداف بانک به کار می‌گیرند.
 
وی در ادامه برای مدیر جدید این واحد آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدوارم آقای حبیب‌زاده نیز با همراهی و حمایت مدیران ارشد در این راستا گام‌های مفید و موثر بردارند.
 
در بخش دیگری از این مراسم دکتر فرشاد محمدپور از اظهار داشت: خانم هاشمی در این فرصت چندماهه عملکردی فراتر از انتظارات ما از خود نشان داد و با تعصب و جدیت، امور جاری مدیریت امور پشتیبانی را به بهترین شکل هدایت کرد.
 
وی همچنین با قدردانی از خدمات هاشمی، برای مدیر جدید پشتیبانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: آقای حبیب‌زاده دارای پشتوانه اجرایی قوی هستند و بدون‌شک این مدیریت با حضور ایشان قوی‌تر از گذشته عمل خواهد کرد.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: انتظار دارم مدیریت امور پشتیبانی ضمن کوتاه کردن فرایندها و تلاش در جهت تسریع امور تا حصول نتیجه مطلوب، استفاده از سیستم‌های مکانیزه را نیز در صدر برنامه‌های خود قرار دهد.
 
شادی هاشمی سرپرست پیشین مدیریت امور پشتیبانی نیز از حسن اعتماد مدیران ارشد جهت سپردن مسئولیت سرپرستی امور پشتیبانی قدردانی کرد و گفت: برای آقای حبیب‌زاده در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. بنده و همکارانم در مدیریت امور پشتیبانی، از هیچ کمک و همراهی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های بانک فروگذار نخواهیم کرد.
 
در ادامه این مراسم، بابک حبیب‌زاده مدیر جدید امور پشتیبانی بانک کارآفرین ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد اظهار داشت: ان‌شاءالله با همراهی همکاران در مدیریت امور پشتیبانی و سایر واحدها، با شعار سلامت، سرعت و دقت، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک گام برخواهیم داشت. بدون‌شک تجربیات مدیران ارشد راهگشای بنده در مدیریت امور پشتیبانی بانک کارآفرین خواهد بود.
 
در پایان این جلسه حکم مدیر امور پشتیبانی بانک کارآفرین توسط دکتر احمد بهاروندی به وی اعطا شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب