امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49046 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یاسر رضاخواه اعلام کرد؛

رایتل با تمام ظرفیت با هیئت آنلاین همکاری می کند/ مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) باید زنده نگاه داشته شود

خبرایران : در دیدار خادمان هیئت آنلاین با مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره رایتل، تفاهم نامه ای برای همکاری در زمینه برگزاری پرشور مراسم های محرم در دوران شیوع کرونا به امضای طرفین رسید.
رایتل با تمام ظرفیت با هیئت آنلاین همکاری می کند/ مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) باید زنده نگاه داشته شود

به گزارش خبرایران ، یاسر رضاخواه مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره رایتل در دیدار با خادمان هیئت آنلاین گفت: مراسم عزای حضرت اباعبدالله (ع) و محرم از مناسک مذهبی و ملی ما است. زنده نگهداشتن این مراسم در شرایط فعلی کشور توفیقی می خواهد و یک وظیفه است.

وی با مروری بر خاطرات کودکی خود از عزاداری امام حسین و شرایط کودکان امروز، ادامه داد: بحث رایگان کردن اینترنت شاید کمترین کاری بوده است که می توانستیم انجام بدهیم. به صورت پیامک و در فضاهای دیجیتال و مجازی که سرویس های  خودمان را تبلیغ می کنیم هم به عنوان مسئولیت اجتماعی فضایی را به این سامانه اختصاص می دهیم.

رضاخواه یادآور شد: در دهه اول محرم همه توجهات در کشور به این سمت می رود و ما هم در این فضا یک مسئولیت اضافه ایجاد کنیم. شاید هنوز خیلی ها این سامانه را نمی شناسند و ما با عمل به وظیفه خودمان و استفاده از ابزارهایی مثل پیامک، با همفکری و همکاری شما در این راه جلو خواهیم رفت. باید برای رونق این کار هزینه کرد.

مدیرعامل رایتل با اشاره به همکاری هیئت آنلاین با دیگر اپراتورها، تاکید کرد: گرچه ما کوچک هستیم بعضی جاها ملاحظه نداریم اول صف بایستیم. اینجا هم ملاحظه نداریم. نه تنها ملاحظه نداریم بلکه تلاش می کنیم این افتخار جلو بودن قسمت ما بشود.

رضا خواه در پایان گفت: کاری را که در این حوزه ها انجام داده ایم خیلی کم می دانیم و امیدواریم زمینه برای کارهای بیشتر فراهم شود تا به یاری خدا بتوانیم کوچک ترین نقشی در این حوزه داشته باشیم. زحمت هم نیست و رحمت است. لطفی است که خدا به ما کرده تا در این راه باشیم. آمادگی ما بیشتر از این حرف ها است. کسی که یکبار زیر علم عباس(ع) سینه زده باشد به این کار افتخار می کند. رایتل هم یک هیئت است. هرچه داریم در طبق اخلاص می گذاریم تا باقیات و صالحاتی برای ما باشد.

در این دیدار نشان خادم الحسینی به رضاخواه اهدا و تفاهم نامه ای برای همکاری در زمینه برگزاری پرشور مراسم های محرم در دوران شیوع کرونا به امضای طرفین رسید.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس heyatonline.ir بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب