امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49097 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی دفتریادگیری و توسعه استعدادها در بیمه رازی

خبرایران : جلسه مدیر عامل بیمه رازی با مدیران استانهای سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
راه اندازی دفتریادگیری و توسعه استعدادها در بیمه رازی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه رازی ؛ روز دوشنبه 27 مرداد ماه 1399 جلسه مدیر عامل بیمه رازی با مدیران استانهای سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی در این جلسه ضمن ارزیابی مثبت عملکرد شرکت و ابراز خرسندی از برگزاری موفق مجمع در موعد مقرر، بر موضوع یادگیری و پرورش استعدادها تاکید کرد. وی با بیان اینکه امروز در مرحله توسعه قرارداریم عنوان کرد، آموزش مولفه مهمی در این مرحله است و امر مهمی در بهبود شعارداد (دلسوزی، اخلاق مداری ، دانایی) محسوب می گردد. ایشان ایجاد دفتر مدیریت یادگیری و توسعه استعدادها در بیمه رازی را حرکتی در راستای شناخت و بروز استعداد ها توصیف کرد و تسهیل گری در کار مدیران را کار ویژه آن دانست که به افزایش توان مدیریتی در بیمه رازی منجر خواهد شد.

در این جلسه مدیر دفتر یادگیری و توسعه استعداد ها به تبیین چشم انداز و اهداف کلی این دفتر پرداخت و مدیران استانها نیز نقطه نظرات خود را پیرامون آن مطرح نمودند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب