امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49126 تاریخ انتشار: شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

​حق‌تقدم استفاده نشده شرکت «گروه صنعتی پاکشو» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود

خبرایران : بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت «گروه صنعتی پاکشو» با نماد «پاکشوح» می‌توانند از روز سه‌شنبه ٢٨ مردادماه ٩٩ به مدت یک سال برای دریافت وجه حق‌تقدم‌های استفاده نشده این شرکت مربوط به سال مالی منتهی به ١٣٩٨ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
​حق‌تقدم استفاده نشده شرکت «گروه صنعتی پاکشو» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این اطلاعیه از سهامداران حقیقی شرکت «گروه صنعتی پاکشوح» خواسته شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب‌های سپهری خود اقدام کنند.
علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی(پدر) بلامانع خواهد بود.
پرداخت حق تقدم استفاده نشده به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت‌نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس و یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان‌پذیر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب