امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49139 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش

خبرایران : سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش پیام تسلیتی صادر نمود.
پیام تسلیت مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش

أَلسَّلامُ عَلى مَنْ ذُرِّیَّتُهُ الاَزْکِیآءُ ،
سلام بر آن کسى که خاندانش پاک و مطهّرند،
أَلسَّلامُ عَلى یَعْسُوبِ الدّینِ ،
سلام بر پیشواى دین ،
أَلسَّلامُ عَلى مَنازِلِ الْبَراهینِ ،
سلام بر آن جایگاههاى براهین و حُجَجِ الهى ،
أَلسَّلامُ عَلَى الاَئِمَّةِ السّاداتِ ،
درود بر آن پیشوایانِ سَروَر،
أَلسَّلامُ عَلَى الْجُیُوبِ الْمُضَرَّجاتِ ،
سلام بر آن گریبان هاى چـاک شده،
أَلسَّلامُ عَلَى الشِّفاهِ الذّابِلاتِ ،
سلام بر آن لب هاى خشکیده،

حسین(ع) آینه ی تمام نمای ایثار، از خودگذشتگی و بندگی تام در برابر معبود خویش است. ایشان با بزرگترین ایثار در طول تاریخ در جایگاه یک رهبر، درس بزرگی به آیندگان و حق جویان بعد از خود دادند و آن اینکه از دلبستگی ها، بندها و لذتهای دنیایی باید گذشت تا به اوج تعالی که قرب الی الله است رسید.
دیوان و ددان حادثه کربلا می پنداشتند که با قتل و غارت اصحاب حق جاودانه خواهند شد غافل ازاینکه در نگاه ژرف عمه سادات آنان گور خود را کندند و چهره از پیش نورانی، حقانی و آسمانی اهل بیت را روشن تر، نامشان را جاودانه تر و دین خدا را زنده نگه داشتند.
زینب (س) عالم به همه این اسرار بود و در مقابل طعنه ها و کلام تیغ دارشان که خطاب به این بانوی بزرگوار می گفتند: "کار خدا را با برادر و اهل بیتش چگونه دیدی" فرمود: ما رایت الا جمیلا.... جز زیبا چیزی ندیدم."
یقیناً از بانویی که حقیقت عشق و هستی را بخوبی دریافته پاسخی چنین درخور انتظار می رود. ایشان همه چیز را از منظر الهی والا میبیند و فداشدن در راه خدا زیباترین اتفاق هستی ست. و مقام معظم رهبری چه زیبا فرمودند: " که در زندگی حسین بن علی (ع) یک نقطه برجسته، مانند قله ای که همه دامنه ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد وجود دارد و آن عاشوراست." زنده نگه داشتن پیام حسینی و قیام عاشورا وظیفه هر حق خواه و عدالت جویی است که این وظیفه و رسالت بر دوش کل مسلمین جهان بویژه ما شیعیان بواسطه تقرب قلبی و اعتقادی مان با آرمان های سید الشهدا(ع) سنگین تر خواهد بود اما در حال حاضر به دلیل شرایطی که بواسطه خطر ابتلا به بیماری کوید 19 بر جامعه مان حاکم است همتی مضاعف و تدبیری بیش از پیش را می طلبد تا با شور و شعور حسینی(ع) ضمن تبیین این رویداد عظیم با رعایت و لحاظ نکات و پروتکل های بهداشتی یاریگر کادر درمان کشورمان باشیم.
اینجانب پیشاپیش فرارسیدن محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان را محضر قدسی حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه الله)، هموطنان، سهامداران و همکارانم در خانواده بزرگ ملل تسلیت عرض نموده و از درگاه رب العالمین حب حسینی، حسن عاقبت و تندرستی یکایک هموطنانم را خواستارم.

وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبون
 

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل
سید امین جوادی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب