امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49189 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

چه چیزی به اندازه فوتبال، برزیلی است؟

خبرایران : ورزش همیشه راهی برای گردهمایی مردم در سراسر جهان بوده است؛ و وقتی از فوتبال صحبت می‌شود، در برزیل داستان چیزی فراتر از ورزش است، جایی که اغلب از آن به‌عنوان کشور فوتبال یا o País do Futebol یاد می‌شود.
چه چیزی به اندازه فوتبال، برزیلی است؟
به گزارش خبرایران ،با درک ارزش فوتبال برای برقراری ارتباط با مردم کشور برزیل، ال‌جی باافتخار دوباره توانسته به یار و همراه باشگاه فوتبال سائوپائولو (São Paulo Futebol Clube) یا SPFC تبدیل‌شده و این رابطه طولانی تقریباً دهه‌ جدیدی را دوباره از سر گیرد. از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۱۰ ال‌جی برزیل اسپانسر اصلی درج‌شده روی پیراهن تیم سائوپائولو بود و در حال حاضر این دو سازمان بار دیگر همکاری خود را هم‌زمان با بازی فینال Paulista Championship آغاز نموده‌اند که ماه می در زمین خانه این تیم، در استادیوم مورومبی برگزار شد.

 

همکاری با ال‌جی برای این باشگاه دوره‌ای پربار بوده که طی آن دوران سائوپائولو عناوین مهمی در فوتبال ملی و بین‌المللی مانند World Championship و Copa Libertadores da América را در سال ۲۰۰۵ از آن خود کرد. این باشگاه طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ به مدت سه سال متوالی قهرمان Brasileirão شد و به این لیست باید قهرمانی در سوپرلیگ ۲۰۰۲ و قهرمانی Paulista در سال ۲۰۰۵ را هم بیافزاییم.

 

بازگشت لوگوی ال‌جی به پیراهن تیم SPFC باعث زنده شدن نوستالژی در میان طرفداران این تیم شده و با بیش از ۶۰ هزار بازخورد مستقیم در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است. در شبکه‌های اجتماعی، ال‌جی با بیش از ۱۸۰۰۰ نمایش در Linkedin از سوی تیم و هواداران موردحمایت قرار گرفت. همچنین این برند بیش از ۷۰ هزار فالوور جدید از طریق صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر جذب نمود. همچنین هشتگ #ficaLG (ال‌جی بمان) که توسط هواداران این تیم ایجاد شده، بیش از ۳۰۰۰ پیام دریافت کرد و به یکی از ترند‌های توییتر برزیل تبدیل شد.

 

هواداران، تنها علاقه‌مندان اتحاد مجدد LG Brazil و SPFC نبودند. بلکه بازیکنان تیم هم، به‌خصوص قبل از چنین مسابقه مهمی از این اتحاد دوباره اظهار خوشحالی کردند. این باشگاه با پیروزی ۲ بر صفر اولین قهرمانی خود را در Paulista پس از سال ۲۰۰۵ به دست آورد و بار دیگر ثابت کرد که این همکاری واقعاً بردی دوطرفه است.

ال‌جی و سائوپائولو تاریخچه بسیار موفقی دارند که هنوز هم طرفداران ال‌جی از ان به نیکی یاد می‌کنند؛ و با همین دیدگاه به ورزش است که ال‌جی به حمایت تیم‌ها و بازیکنان ادامه می‌دهد تا زندگی همگان در برزیل بهتر شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب