امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49193 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون صدا مطرح کرد:

انعکاس عملکرد دولت در کشوراز اهداف رادیو / رادیو صدای مدافعان سلامت

خبرایران : معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تحریم ها و موانع موجود در اداره کشور انعکاس دستاوردهای دولت را از اهداف اصلی رادیو دانست.
انعکاس عملکرد دولت در کشوراز اهداف رادیو / رادیو صدای مدافعان سلامت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه آبادی با اشاره به اینکه متاسفانه در مجموعه های دولتی التزامی برای انعکاس و انتشار عملکرد مثبت دولت وجود ندارد گفت: رادیو آمادگی خود را برای انتقال این مطالب به جامعه اعلام می‌کند و توجه به دولت در شبکه‌های رادیویی و تولید مستند از دستاوردهای دولت با توجه به کارهایی که انجام گرفته است از اهداف رسانه رادیو است. چرا که این فعالیت ها با وجود تحریم‌های فراوان و هزینه های بالایی که برای کشور داشته ، انجام شده است و باید به مردم منتقل شود.
وی با تقدیر از پزشکان ،پرستاران و جامعه بهداشت و درمان در کشور گفت: رادیو صدای مدافعان سلامت کشور است و باید در ایام محرم به صورت ویژه به مدافعان سلامت، جامعه پزشکی و تک تک عزیزانی که در این عرصه از جان خود گذشتند و ایثار را با تمام وجود معنا کردند بپردازد و خستگی ها و مشکلات این عزیزان را به گوش مردم برساند. 
حمید شاه آبادی ضمن تشکر از برنامه سازان و تهیه کنندگان به خاطر تولید آثار خوب و پر محتوا در فضای کنونی و شرایط ویژه جامعه در محرم امسال بیان کرد: تا پایان محرم به ویژه دهه اول و شب سوم عزاداری امام حسین علیه السلام به تناسب نیاز جامعه به تولید برنامه های مناسب و مورد تقاضای اقشار مختلف پرداخته شود.
 شاه آبادی همچنین از مدیر رادیو معارف و مسئولین رادیو محرم به خاطر برنامه های رادیو محرم تشکر کرد و گفت: با تمام توان و ارادت به ساحت مقدس امام حسین علیه الاسلام به تولید محتوای فاخر با موضوع محرم بپردازید و از تولید برنامه های طولانی اجتناب کنید.
وی با اشاره به تولید برنامه های میدانی رادیو جوان و تقدیر از این رویکرد در عرصه برنامه سازی افزود: در فضایی که مراسم هیأت های عزاداری دستخوش تغییر شده است در تولید برنامه های رادیویی وارد فضاهای میدانی شوید چرا که امسال مسئولیت رسانه بیشتر از همیشه است و انتقال حس و حال فضای هیأت ها و حسینیه ها به درون منازل با فاصله زمانی کوتاه بر عهده رسانه خواهد بود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب