امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4922 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی اصغر فانی ؛

مدیریت منابع راه گریز از مشکلات آموزش و پرورش است

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: باتوجه به این که بیش از 98 درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‌های جاری می‌شود، تنها راه گریز از مشکلات، مدیریت منابع می‌باشد.
مدیریت منابع راه گریز از مشکلات آموزش و پرورش است

 

به گزارش خبرایران، علی اصغر فانی در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیرکل دفتر وزارتی که در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، ضمن ابراز تاسف از کشتار مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش زمانی ایجاد می‌شود که بتوانیم منابع را در آموزش و پرورش به درستی مدیریت کنیم.

 

وی «افزایش منابع»، «تجدید منابع» و «کاهش هزینه‌های جاری آموزش و پرورش را از راه‌های گریز از مشکلات و تگناها برشمرد و تصریح کرد: این مهم درگروی عملکرد مناسب معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی می‌باشد.

فانی از برگزاری سمینار اقتصاد در آموزش و پرورش با همراهی مشاور اقتصادی رئیس جمهور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: برگزاری این نشستها می‌تواند به ایجاد راهکارهای مناسبی در جهت حل مشکلات بودجه و استفاده بهینیه از منابع و افزایش بهره‌وری بیانجامد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این معاونت می‌تواند از طریق اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در دولت و مجلس مطرح است، سهم فرهنگیان را افزایش دهد و برای تحقق این هدف نیاز همه بخش‌ها لازم است.

شایان ذکر است، پیش از سخنان وزیر آموزش و پرورش سید محمد بطحایی، محمد فاضل و وحید کیارشی گزارشهایی را از عملکرد دوران فعالیت و برنامه‌های آتی خود به حاضرین ارائه کردند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب