امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49255 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دوره کارشناسی خودرو در مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران

خبرایران : مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهراز برگزاری اولین دوره تک پودمانی کارشناسی خودرو با همکاری دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خبر داد .
برگزاری دوره کارشناسی خودرو در مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ،  سید علی مفاخریان  با تاکید براهمیت  آموزش های مهارتی و تخصصی مورد نیاز یك شغل خاص  در سطح آموزش عالی اظهار کرد:  53 نفر از متقاضیان شرکت در دوره کارشناسی خودرو که اغلب از کارشناسان مراکز همگانی خریدو فروش خودرو بودند در این دوره ثبت نام کردند.
 وی افزود:  اولین دوره کارشناسی خودرو در چهار جلسه که جلسه اول با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و جلسات دوم و سوم به صورت آنلاین برگزار شد. طی این جلسات ، مهارت آموزان با مباحث کاربردی بررسی رنگ، اصالت قطعات خودرو از نظر فنی و بدنه آشنا شدند.  افراد در جلسه چهارم هم برای مهارت آموزی فنی  و کارگاهی در مرکز خرید وفروش چیتگر حاضر شدند.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  با بیان این گواهینامه شرکت در این دوره برای شرکت کنندگان صادر و به زودی به آنان اعطا می شود، گفت:  شرکت ساماندهی تصمیم بر ادامه برگزاری دوره های  کارشناسی خودرو دارد و متقاضیان می توانند  برای حضور در  دوره های بعدی اعلام آمادگی کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب