امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49269 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رشد چشمگیر تراز عملیاتی بانک کارآفرین نسبت به مدت مشابه سال گذشته

خبرایران : در طی پنج ماه نخست سال جاری بانک کار آفرین توانست تراز عملیاتی مثبت ۲۸ میلیارد تومان را ثبت کند.
رشد چشمگیر تراز عملیاتی بانک کارآفرین نسبت به مدت مشابه سال گذشته
در طی پنج ماه نخست سال جاری بانک کار آفرین توانست تراز عملیاتی مثبت ۲۸ میلیارد تومان را ثبت کند این در حالی که در دوره مشابه سال گذشته تراز منفی ۳۹ میلیارد تومان را ثبت کرد.
 
به گزارش خبر ایران از  روابط عمومی بانک کارآفرین، فعالیت ماهیانه بانک در مرداد ماه، ۲۴۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاری ۱۸۹ میلیارد سود اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۳۵ میلیارد تومان بود.
 
بانک کار آفرین در این دوره پنج ماهه توانست ۹۸۰ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کند و ۹۵۲ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری پرداخت کرد. این بانک در دوره مشابه سال گذشته ۷۳۴ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد به سرمایه گذاران ۷۷۳ سود پرداخت کرد.
 
مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در این دوره زمانی ۵۴درصد نسبت دوره مشابه سال گذشته افزایش یافت و به رقم ۲۴ هزار ۸۶ میلیارد تومان رسید و همچنین مانده تسهیلات اعطایی با رشد ۳۸ درصدی به رقم ۱۶ هزار ۹۳۹ میلیارد تومان رسید
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب