امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49281 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نتیجه کاربردی نوآوری های ال جی با ترکیب ماشین لباسشویی، خشک‌کن و فناوری‌های پیشرفته؛

LG WASHTOWER، خلق انتظارات جدید برای کارایی و سهولت کاربری

خبرایران : ال‌جی الکترونیکس برای بازدیدکنندگانی که مشتاق سطح بالاتری از راحتی و آسایش در انجام کارهای خانه هستند، به شکل مجازی» جدیدترین راهکار خشک‌شویی و لباسشویی خود را در IFA 2020 رونمایی کرد.
LG WASHTOWER، خلق انتظارات جدید برای کارایی و سهولت کاربری

ال‌جی الکترونیکس برای بازدیدکنندگانی که مشتاق سطح بالاتری از راحتی و آسایش در انجام کارهای خانه هستند، به شکل مجازی» جدیدترین راهکار خشک‌شویی و لباسشویی خود را در IFA 2020 رونمایی کرد. این محصول که ترکیبی از یک ماشین لباسشویی و یک دستگاه خشک‌کن در قالب یک محصول واحد بوده و آخرین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های هوشمند ال‌جی را در خود جای‌داده، LG WashTower نام‌گذاری شده که قرار است با سیستم جامع مراقبت از البسه، بیشترین آسایش و راحتی ممکن را برای کاربران فراهم آورد. این محصول مبتکرانه گروه لوازم‌خانگی قرار است طی سال جاری در سراسر جهان وارد بازار شود و برای شروع از ماه آینده میلادی در آمریکای شمالی فروش آن آغاز خواهد شد.

برخلاف محصولات لباسشویی و خشک‌کن دوتکه رقیب موجود در بازار، WashTower ال‌جی از اساس به‌عنوان یک محصول و راه‌کار یکپارچه با بدنه واحد عمل می‌کند. در ابتدای سیکل شستشو، این سامانه مجموع مدت‌زمان شستشو و خشک‌کردن را محاسبه و اعلام می‌کند. همچنین ماشین لباسشویی اطلاعات لازم را در اختیار بخش خشک‌کن می‌گذارد تا خشک‌کن به شکل خودکار تنظیمات لازم برای عملکرد بهینه و فعال‌سازی گرم‌کن محفظه را انجام دهد که نتیجه این همکاری کسب بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

 برای طراحی یکپارچه WashTower طراحان ال‌جی راه طولانی را پشت سر گذاردند تا از حداکثر راحتی کار با دستگاه اطمینان یابند. برخلاف مدل‌های موجود لباسشویی و خشک‌کن دوتکه که هر یک کنترل پنل مجزایی دارند، WashTower با بهره‌گیری از رابط کاربری یکپارچه تصویری، باعث بهبود چشمگیر سهولت استفاده از این ابزار شده است. کنترل مرکزی یکپارچه برای دسترسی بهتر و کارکرد راحت‌تر،‌ جایی بین بخش لباسشویی و خشک‌کن قرارگرفته و مدیریت تمامی عملکردهای سامانه جامع لباسشویی ال‌جی را کاملاً ساده نموده است.

WashTower ال‌جی‌ تقریباً ۸۷ میلی‌متر کوتاه‌تر از نمونه‌های دوتکه موجود در بازار طراحی‌شده و به همین دلیل پر و خالی کردن خشک‌کن که در بخش بالایی واقع‌شده، بسیار راحت‌تر صورت می‌گیرد. البته این بدان معنا نیست که WashTower ازنظر ظرفیت شستشو خساست به خرج داده باشد، زیرا امکان حداکثری شستشوی ۱۷ کیلوگرم در بخش لباسشویی و ۱۶ کیلوگرم در قسمت خشک‌کن را فراهم آورده است.

ترکیب پیشرفته‌ترین سیستم خشک‌شویی ال‌جی با تکنولوژی‌های هوشمند، LG WashTower را قادر ساخته تا کارایی عالی را همراه با سهولت کاربری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. به لطف TurboWash360° و Artificial Intelligence Direct Drive، ماشین لباسشویی با تشخیص وزن و جنس پارچه و محاسبه بهترین برنامه شستشو در هر سیکل، امکان شستشویی سریع، ظریف و لباس‌هایی تمیز‌تر را تضمین می‌کند. هوش مصنوعی پیشرفته آن‌هم بدون کاهش کیفیت کار، باعث کم شدن زمان شستشو و مصرف انرژی می‌گردد، درحالی‌که خشک‌کن هم با بهره‌گیری از تکنولوژی بخار ال‌جی، نزدیک به ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌های معمول را نابود کرده و بهداشت و تمیزی حداکثری را فراهم می‌آورد.

Dan Song رئیس شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «باعرضه محصولات پیشگامی همچون TWINWash و اکنون WashTower ال‌جی همواره تعهد خود به تأمین بیشترین آسایش کاربر همراه با استفاده بهینه از فضای خانه را اثبات کرده است. این راهکار جامع نتیجه تلاش‌های مداوم ما برای ساده‌سازی هر چه بیشتر کارهای سخت روزمره در خانه و تأمین آزادی وزندگی بهتر برای مصرف‌کنندگانمان است.»

در نمایشگاه IFA امسال، ال‌جی طی ماه سپتامبر نمایشگاه مجازی را بر پا کرده تا آخرین ابداعاتش، همچون WashTower درزمینه مراقبت از البسه را به نمایش بگذارد. امکان واقعیت افزوده به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا محصولات ال‌جی را در خانه خودشان تصور کنند. بازدید در آدرس: www.lg.com/global/exhibition/appliances

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب