امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49316 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اطلاعیه شرکت صنایع شیر ایران درباره اعلام نتایج مرحله اول آزمون جذب نیرو

خبرایران : به اطلاع پذیرفته شدگان در آزمون کتبی (مرحله اول) شرکت صنایع شیر ایران می رساند، جهت انجام آزمون علمی و تخصصی، دو ساعت قبل از زمان مقرر (۱۶ تا ۱۸ شهریورماه) در محل مصاحبه حضور یابند.
اطلاعیه شرکت صنایع شیر ایران درباره اعلام نتایج مرحله اول آزمون جذب نیرو

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران مدارک مورد نیاز جهت بررسی اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات) و در صورت تاهل کارت ملی و شناسنامه افراد تحت تکفل،کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم و گواهی معتبر سابقه کار مرتبط (ویژه داوطلبانی که از شرایط ویژه سنی استفاده کرده اند) است.

همچنین پرینت سابقه بیمه که در آن نام کارگاه ثبت شده باشد ضروری است و تشخیص مرتبط بودن سابقه کار با شرکت صنایع شیر ایران خواهد بود.

اصل و کپی مدارک ایثارگری ویژه داوطلبانی که از امتیاز ایثارگری استفاده کرده اند ومدارک و سوابق آموزشی علمی و آموزشی بویژه کامپیوتر و زبان انگلیسی نیز برای این رویداد ضروری است.

بر اساس این گزارش، آدرس محل حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران تهران کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج (۶۵ متری بزرگراه فتح) با شماره تماس:۹_ ۶۶۸۰۸۳۷۲ است.

بر اساس اعلام مدیریت امور اداری و منابع انسانی شرکت صنایع شیر ایران، اعتبار کلیه مدارک ارائه شده از مراجع قانونی استعلام خواهد شد و در صورت استفاده نادرست از مدارک، موضوع بکارگیری داوطلب منتفی، با وی برابر مقررات برخورد خواهد شد.
پس از انجام مصاحبه علمی و تخصصی با بررسی نمرات آزمون، پذیرفته شدگان نهائی اعلام خواهند شد.

اسامی پذیرفته شدگان +زمانبندی مصاحبه

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب