امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49412 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور حفظ محیط زیست و کاهش ردپای قاتل خاموش طبیعت؛

کلنگ احداث سومین کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در تهران به زمین می خورد

خبرایران : معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت : روزانه بین ۳۳ تا ۳۵ هزار تن نخاله ساختمانی در تهران تولید می شود که برای کاهش دفن آن ها، شهرداری تهران از سال های گذشته دو کارخانه بازیافت هر یک به ظرفیت ۳ هزار و ۳۰۰ تن را در محدوده انتهاى اتوبان شهيد ياسينى راه اندازی کرده است.
کلنگ احداث سومین کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در تهران به زمین می خورد

مهدی احمد مهرابی، معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهارداشت : روزانه بین ۳۳ تا ۳۵ هزار تن نخاله ساختمانی در تهران تولید می شود که برای کاهش دفن آن ها، شهرداری تهران از سال های گذشته دو کارخانه بازیافت هر یک به ظرفیت ۳ هزار و ۳۰۰ تن را در محدوده انتهاى اتوبان شهيد ياسينى راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد : حدود ۱۴ هزار تن پسماند ساختمانی روزانه در تهران دفن می شود و از آن جا که این نوع پسماند قاتل خاموش طبیعت است، سازمان پسماند تصمیم گرفت تا پایان سال دو کارخانه دیگر بازیافت نخاله های ساختمانی هر یک با ظرفیت ۳ هزار و ۳۰۰ تن را افتتاح کند.

مهرابی افزود : کلنگ اولین کارخانه در روزهای آینده با حضور مدیران خدمات شهری به زمین می خورد.

قرار است در فاز اول و تا ۳ ماه  آینده عملیات مربوط به دریافت نخاله انجام شود و در فاز دوم اقدامات مربوط به تبدیل نخاله ها به کف پوش های اسفنجی برای کف سازی معابر صورت بگیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب