امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4942 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در میان استقبال کم نظیر علاقمندان؛

ثبت نام سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده به اتمام رسید

ثبت نام سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده در حالی شامگاه یکم مرداد ماه به اتمام می رسد که طی هفت روز هنرمندان داخلی و خارجی استقبال کم نظیری جهت ثبت نام در این سمپوزیوم بین المللی به عمل آوردند.
ثبت نام سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده به اتمام رسید

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده؛ هنرمندان داخلی و خارجی علاقمند به حضور در این سمپوزیوم بین المللی از بامداد روز پنجشنبه بیست و ششم(۲۶) تیر ماه تا شامگاه یکم مرداد  ماه طی هفت روز با مراجعه به نشانی اینترنتی این سمپوزیوم (www.padideart.com) جهت ثبت نام در آن اقدام کردند و این سمپوزیوم در اولین دوره از برگزاری خود با استقبال کم نظیری از جانب هنرمندان روبرو شد.

مهلت ثبت نام در سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده تنها تا ساعت 24 روز چهارشنبه یکم مرداد ماه ادامه دارد و به هیچ وجه قابل تمدید نیست. 

لازم به ذکر است؛ اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول در ۴ مرداد ۱۳۹۳ از طریق سایت دبیرخانه اعلام می‌شود و هنرمندان منتخب در این مرحله باید تا ساعت 19 عصر ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ماکت اجرایی خود را به دبیرخانه سمپوزیوم ارسال کنند.

اسامی هنرمندان منتخب مرحله نهایی نیز پس از بررسی از سوی هیات انتخاب 14 (چهاردهم) مرداد ماه از طریق سایت سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده به اطلاع شرکت کنندگان می‌رسد.

سمپوزیم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده از ۲۵ مرداد تا ۱۴ شهریور سال ۹۳ در شهر رویایی پدیده برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب